Jeg tilbyder at lave søgeordsanalyse til blog, webshop med mere. Kort fortalt så aftaler vi at jeg skal finde søgeord indenfor et bestemt område. Det kunne være tøj og mode. Jeg finde søgeord inden for disse kriterier mindst 110 søgninger om måneden ( med mindre andet er aftalt, det kommer an på emne, da det vil være meget sværere at finde gode søgeord indenfor emnet penge og lån end tøj og mode.) I vælger hvis emner det skal være om, fx hvis i har en webshop med tøj til store kvinder og mænd så vil jeg finde relevante søgeord på dette, har i en blog hvor i skriver om iphones, telefoner med mere så finder jeg søgeord om dette.
Der er 10% rabat til aminoer, hvis i kontakter mig i en PB. Leveringstid er maks 2 dage og helt ned til 2 timer. Med venlig hilsen |
Jeg tilbyder til de 2 første at give 10 gratis søgeord ud, hvis i skriver en reference på ca. 100 som jeg må bruge på min side, jeg linker også til jer i denne reference.
skriv en PB med hjemmeside, emne og eventuelt placering hvis det er vigtigt, så giver jeg jer 10 søgeord med det samme. Det vil ca. tage 30 minutter. Måske lidt mere.