Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeordsanalyse med 10% rabat til aminoer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder at lave søgeordsanalyse til blog, webshop med mere.

Kort fortalt så aftaler vi at jeg skal finde søgeord indenfor et bestemt område. Det kunne være tøj og mode.

Jeg finde søgeord inden for disse kriterier mindst 110 søgninger om måneden ( med mindre andet er aftalt, det kommer an på emne, da det vil være meget sværere at finde gode søgeord indenfor emnet penge og lån end tøj og mode.)

Det andet kriterie er maks 150 konkurrence hjemmesider. Ofte kan jeg nemt finde 50 søgeord indenfor et bestemt emne med over 110 søgninger om måneden og maks 30 konkurrende hjemmesider. Et eksempel som du også kan se på min side kunne være: "Thai massage sjælland" med 110 søgninger om måneden og under 10 konkurrence sider.

I vælger hvis emner det skal være om, fx hvis i har en webshop med tøj til store kvinder og mænd så vil jeg finde relevante søgeord på dette, har i en blog hvor i skriver om iphones, telefoner med mere så finder jeg søgeord om dette.

• 5 søgeord med over 110 søgninger om måneden samt under 150 konkurrende hjemmesider – 75kr+moms
  • 10 søgeord med over 110 søgninger om måneden samt under 150 konkurrende hjemmesider – 130kr+moms
  • 25 søgeord med over 110 søgninger om måneden samt under 150 konkurrende hjemmesider – 250kr+moms
  • 50 søgeord med over 110 søgninger om måneden samt under 150 konkurrende hjemmesider – 400kr+moms

Der er 10% rabat til aminoer, hvis i kontakter mig i en PB. Leveringstid er maks 2 dage og helt ned til 2 timer.

Jeg sender en faktura til jer når de søgeordene er fundet sender faktura og søgeord sammen.

Med venlig hilsen
Daniel Pedersen

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:21

Jeg tilbyder til de 2 første at give 10 gratis søgeord ud, hvis i skriver en reference på ca. 100 som jeg må bruge på min side, jeg linker også til jer i denne reference.

skriv en PB med hjemmeside, emne og eventuelt placering hvis det er vigtigt, så giver jeg jer 10 søgeord med det samme. Det vil ca. tage 30 minutter. Måske lidt mere.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:32

Lige for en god ordens skyld så skal i selvfølgelig ikke lave en anmeldelse med det samme, i skal jo have mulighed for at se virkningen først. :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:34

En plads tilbage :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 16:48

Hvordan ser man om der er under 150 konkurrende ?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 16:52

Man søger på google i anførselstegn som jeg har gjort i mit første indlæg i denne debat. Der kan du se linket til thai massage sjælland.

Der kan du se der er 5-6 resultater men der er stadig en god del søgninger, så blot ved at have en artikel hvor du bruger thai massage sjælland i overskriften, og nævner det i et tag eller en gang i artiklen har du stor mulighed for at ligge godt på dette søgeord.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 17:48

Den sidste er nu taget :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 17:50

Jeg vil dog tilbyde 10 søgeord til 50kr + moms. Hvilket er meget billiger end normalt. Dette gælder dog ikke alle nicher, men forhør dig så kan jeg altid sige om det er muligt eller ej.

Hvis du skal bruge 15 så kan du få dette til 60kr + moms

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:20

Så nupper jeg da lige 15.

Du har PM...:)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:35