Hej alle Jeg er i gang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Dania i Viborg. I den forbindelse skal jeg i praktik i 3 måneder i en virksomhed indenfor mit område. Som afslutning på uddannelsen skal jeg skrive en hovedopgave, som eventuelt kunne omhandle praktikvirksomheden. Praktikken er ulønnet. Arbejdsopgaverne i praktikken kan variere meget. Mine fag er: international markedsføring og salg, økonomi, kommunikation, organisation og ledelse. Som valgfag har jeg intern og ekstern kommunikation hvor jeg bl.a. har arbejdet med adobe Indesign. Lidt om mig: Jeg er 21 år. Jeg bor ca. 20 km. fra Viborg og Silkeborg, så et praktiksted enten i Viborg, Silkeborg eller omegnene af disse ville være fint. I fritiden arbejder jeg i Bilka og har gjort det de sidste 4 år. Jeg er meget interesseret i at lære nye ting. Skriv endelig til mig for at høre nærmere. Mvh. Louise |
Undskyld jeg lige blander mig. Kan desværre ikke tilbyde dig en praktikplads, men det ville måske være en god idé at skrive lidt omkring, netop hvad du kan løse af opgaver for virksomheden!
Jeg har ikke forstand på markedsføringsøkonom studiet, men ville da mene du/i burde være eksperter i at lave markedsføringsplaner :)
God jagt.