Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejde med god programmør, til udvikling af Iphone app

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K.
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino!

det drejer sig om at mine forretningspartnere har udviklet en virkelig god ide til en iphoneapp. hele konceptet er sat på plads og vi har også styr på hvilke funktioner app'en skal have. Desværre sidder vi nu fast med vores lille 'programmør problem'. Jeg vil gerne understrege at vi søger et samarbejde og ikke en timelønnet aftale. Vi søger et samarbejde da det er en iphone app, som skal opdateres meget de første par måneder. Tilgængæld vil du som programmør få en stor procentdel af firmaet. Du vil dermed være en stor del af vores teamwork! Jeg kan desværre ikke sige så meget om idéen, her via. Amino. tilgængæld kan jeg fortælle lidt om hvordan den skal fungere. Vi har et website, hvor nogle 'personer' opretter en bruger. Via. den bruger skal det være muligt at oprette nogle 'oplæg'. Disse oplæg skal blive live opdateret på iphone app'en. oplægene skal kunne tilpasse sig både på websiden og app'en. Det er hovedefunktionen.

Jeg kan forsikre dig om at den her app vil blive en stor succes. Det er en unik ide, som alle mennesker vil få brug for lige så snart de hører om den. Det gør den selvfølgelig også meget konkurence dygtig da den dermed er den eneste på markedet. Hvis du synes det lyder interesant så kontakt mig:

mobil: 42330634

Email: Rollingluggage@iwebstuff.com

Du kan selvfølgelig også kontakte mig via. Amino

Hilsen: André D. Jones

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Kodylt.

Jeg ringer engang i morgen eller på mandag ;-)

Fra København K.
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:46

Hej Magnus!

Det ser vi frem til :)

André D. Jones

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Hej

Kontakt gerne Aipops.com for et tilbud -- Vi har stor erfaring med udvikling af avanceret app.

Mvh

Thomas

www.aipops.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:38

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)