Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

i tvivl om affiliate side..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey .

jeg har siden www.crazyapps.dk men da jeg ikke rigtig har tiden til at skrive anmeldelser hver dag havde jeg tænkt mig at sælge den..

jeg er blevet budt 300 kr. men synes ikke rigtig det er nok, eftersom jeg har skrevet mere end 50 anmeldelser, og købt logo osv.

Der er kun tjent 10 kr. på den i løbet af de sidste 2 måneder.

og det er med ca. 800 besøgende.

Men hvor hurtigt ville jeg kunne tjene de 300 via fx adsense? fordi synes godt nok ikke 300 kr. er meget at sælge den for.. havde selvfølgelig ikke regnet med flere 1000 kr. men 500 havde jeg også været tilfreds med..

OBS - Dette er ikke lavet for at gøre opmærksom på at den er til salg, men fordi jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal sælge den, eller køre den videre..

Mvh Tobias.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke sælge den for kun 300 kr men du skal nok lave om på siden, så det er brugerne som evt. skriver anmeldelser og anbefaler nye Apps, på den måde er der liv på siden.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En sides værdi bedømmes ud fra hvad indtjening den har og ikke hvad der er brugt af penge på den. Hvis du kun tjener 10 kr. på 2 måneder så synes jeg ikke den er 300 kr værd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

En sides værdi bedømmes ud fra hvad indtjening den har og ikke hvad der er brugt af penge på den. Hvis du kun tjener 10 kr. på 2 måneder så synes jeg ikke den er 300 kr værd.

Er lidt enig med Remy, men det jeg møder på din side er amatør agtigt.. Billeder mangler, logo ligner jeg ved ikke hvad.

Nu er det ikke de vildeste anmeldelser, ikke særlig lange, og inden reklamer efter.. Siden for mig er 0 kr værd. Alt for amatør agtigt. Gør lidt mere ud af siden, så skal du nok få den solgt.

Hvis du har fået et bud på 300 så skynd dig at komme af med den, for det er den ikke værd.

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jeg ikke helt enig, en side kan da godt være 20.000 kr værd selv om den ikke tjener det hjem.

En sides værdi kan udregnes på mange måder og selv om en side ikke tjener penge nu, kan de det jo godt i fremtiden med den rette indsats.

jeg ville som sagt ikke sælge den for 300 kr så hellere lukke den ned, den glæde skal en ny køber sgu ikke have at du har brugt x antal timer og penge på siden.

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror lidt, at din problem er, at de fleste downloader apps direkte via deres iPhone - og ikke fra deres computer. Så det er nok ikke affiate kommissioner du kommer til at tjene penge på. Læg nogle mere offensive adsense blokke ind og se, hvad der sker. Det er mit råd :)

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads A.:

Du skal ikke sælge den for kun 300 kr men du skal nok lave om på siden, så det er brugerne som evt. skriver anmeldelser og anbefaler nye Apps, på den måde er der liv på siden.

 

God idé, Mads. Yes

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)