Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny netværksgruppe for iværksættere (Idésparring)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænke dig at mødes med 6-8 andre iværksættere og få feedback på dit website/ forretningsidé eller høre andre iværksætteres mening om dit projekt? 

Jeg er 41 år, iværksætter og vil gerne mødes med andre iværksættere for at udveksle idéer og få feedback på hinandens online forretning. 

Vi mødes et sted i København om eftermiddagen, 1 gang om måneden.

Vi starter med en runde, hvor vi præsenterer os selv. Inden vi mødes har vi forberedt feedback til hinandens websites/ forretninger. Hudløst ærligt. Andet kan vi ikke bruge til noget. 

Emner kunne være:

  • Hvordan får jeg flere besøgende
  • hvordan får jeg flere modtagere af mit nyhedsbrev
  • skal jeg outsource
  • hvordan sælger jeg mere
  • er mit website grimt
  • virker mit website troværdigt
  • kan vi lære noget af Tim Ferriss (4 timers arbejdsuge)
  • det er hårdt, skal jeg opgive
  • hvordan finder jeg motivation
  • skal jeg male mine produkter røde
  • er Adwords godt
  • er der fordele ved Wordpress
  • skal jeg annoncere i et blad
  • hvilke tillægsprodukter kan jeg sælge
  • dropshipping
  • skal jeg finde en bogholder og hvilken
  • hvordan laver man en e-bog
  • skal jeg have en præsentationsvideo på mit website

Dette kunne være nogle af de ting, vi sparrer om…

Efter 2-3 timers sparring kan de, der har lyst, spise sammen på restaurant i nærheden og netværke eller fortælle iværksætter røverhistorier over en fadøl eller et glas vin. Vi mødes uformelt, så kom uden slips på og glæd dig til at høre, hvad andre mener om dine ideer og deltag i snakken om de andres ideer. Hvad der tales om i gruppen, bliver i gruppen. 

Mødestabil, godt humør og positiv indstilling er påkrævet!

Hvis du bliver tøsesur over kritik, så klik væk fra dette indlæg nu. 

Det er vigtigt at alle deltager hver gang og ikke aflyser, medmindre der er en god grund. Hvis andre forbereder feedback til dig, skal du også komme og høre det, så vi ikke spilder tid.

Jeg har ikke tidligere deltaget i sådanne netværk, så første gang vi mødes, kan vi aftale nærmere om, hvordan det kan gribes an. 

Skriv en PM til mig, hvis du vil deltage eller skriv her, hvis du har generelle spørgsmål.

Skriv lidt info om din forretning, så vender jeg tilbage. Jeg arrangerer den første aften. Udgifter til mødelokaler og evt. andet deles vi om. Jeg regner med max. kr. 100-200,- pr. gang/ måned. Måske kan vi fremover mødes hos hinanden. 

Jeg vil forsøge at finde en gruppe der passer godt sammen, så alle kan bidrage og få noget ud af det.

Første netværksmøde vil jeg foreslå er onsdag den 21 september kl. 17. Jeg finder og booker først et sted til os, når jeg er sikker på, at vi kan få gruppen op at stå, ligesom jeg vil forsøge at have en dagsorden til det første møde. Ellers vil jeg foreslå, at vi skiftes til at lave dagsorden og booker lokaler/ restaurant, så vi alle deles om opgaverne.

Jeg forestiller mig en fast og en variabel dagsorden til hvert møde. Måske kan vi skiftes til at lave et indlæg om et emne hver gang vi mødes. 

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

YesHej Philippe !

Vældig god ide.

Vil da gerne være med, hvis du ellers får det op og stå. Kræver dog ildsjæle.

Har selv prøvet netværks i forskellige sammenhænge - en god ide

Men "mange" falder ofte fra - desværre.

Men nu har du kontaktoplysninger på mig hvis interesse www.raad-mal.dk og http://www.amino.dk/members/raad_2D00_mal.dk/default.aspx

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 70
Fra  Budgethuset.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

Det lyder godt. Jeg vender tilbage, når flere har meldt sig på banen.

Indtil videre har jeg modtaget to henvendelser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)