Jeg har sjovt nok IKKE haft noget kritikpunkt..
JEG har bare fundet en ANDEN leverandør, da jeg fandt noget bedre. En bedre pris og bedre kvalitet. Disse ting kan du ikke kalde kritikpunkter af jeres firma.
Du flæbede en lille smule over, at jeg ikke havde valgt jer som firma og jeg må da selv om, hvilken leverandør jeg vælger.
Jeg tager altid kritik til mig, men folk må også forstå, at jeg ikke kan lave alt om på 1 dag, da der også er andre ting at tage sig til lige nu. Jeg vil selvfølgelig ordne søge optimering, men nu er der bare andre prioriteringer. Dette er min første virksomhed og der er også meget for mig at lære endnu, så det er også derfor søgeoptimering kommer lidt i 2. række nu og det må folk bare forstå.
Det er korrekt, at det ikke var dig der bragte Bd-store på banen, men jeg har bare svaret på en andens kommentar, hvor jeg forklarer hvorfor jeg ikke har valgt jer som leverandør = bedre kvalitet og pris hos en anden leverandør.
Ja, jeg beder dig finde en anden debat, da jeg synes det er træls at blive høvlet ned pga en lille kommentar du tydeligt har misforstået. Og du pløjer i den igen og igen. Jeg vil jo også gerne snakke med andre Aminoer end art jeg skal forklare dig en misforståelse igen og igen, som du alligevel ikke har forstået forklaringen af.