Jeg vil gerne have min egen hjemmeside, men har nu efter flere forsøg opgivet selv at finde ud af at lave den, da jeg ikke kan finde ud af at gøre det rigtigt... I første omgang vil jeg gerne lave en rejseblog, og når jeg så kan mestre det kan det evt. blive til noget mere erhvervsorienteret...
Jeg har haft en blog på Windows Live, som jeg var rigtig glad for.. men de lukkede den ned. Og får at undgå at det sker igen, vil jeg gerne have min helt egen side, som jeg selv administrerer... Den skal bare være helt simpel med nyeste ca. 10 indlæg i den ene side, billedalbums i den anden side (så man kan gå ind og se de billeder der høre til et indlæg). Så skal der være et arkiv med tidligere indlæg og eventuelt en gæstebog. Det er vigtigt, at jeg kan oprette indlæg tilbagedateret, så jeg kan oprette en hvis form for historik over nogle tidligere rejser...
Jeg kan godt hjælpe dig med en billig blog lavet på wordpress ud fra dine ønsker.
Kan desværre ikke kontakte dig direkte, da du ikke har angivet info i din profil, så skriv til mig på email eller ring på 51701519 og lad os tage en snak, hvis du har lyst.
Mvh.
Kim
Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...
Jeg kan godt lave en flot rejse blog til dig billigt. Skriv enten en privat besked til mig eller skriv til admin@e-sorensen.dk - Så tager vi en hurtig snak om det - og om en billig amino pris :-)
Go' Weekend!
/Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.