Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have min egen hjemmeside, men har nu efter flere forsøg opgivet selv at finde ud af at lave den, da jeg ikke kan finde ud af at gøre det rigtigt... I første omgang vil jeg gerne lave en rejseblog, og når jeg så kan mestre det kan det evt. blive til noget mere erhvervsorienteret...

Jeg har haft en blog på Windows Live, som jeg var rigtig glad for.. men de lukkede den ned. Og får at undgå at det sker igen, vil jeg gerne have min helt egen side, som jeg selv administrerer... Den skal bare være helt simpel med nyeste ca. 10 indlæg i den ene side, billedalbums i den anden side (så man kan gå ind og se de billeder der høre til et indlæg). Så skal der være et arkiv med tidligere indlæg og eventuelt en gæstebog. Det er vigtigt, at jeg kan oprette indlæg tilbagedateret, så jeg kan oprette en hvis form for historik over nogle tidligere rejser...

Er der nogen, som kan hjælpe mig?
På forhånd tak.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 16:50

Jeg kan godt hjælpe dig med en billig blog lavet på wordpress ud fra dine ønsker.

Kan desværre ikke kontakte dig direkte, da du ikke har angivet info i din profil, så skriv til mig på email eller ring på 51701519 og lad os tage en snak, hvis du har lyst.

Mvh.

Kim

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:50

Hej Marianne

Jeg kan godt lave en flot rejse blog til dig billigt. Skriv enten en privat besked til mig eller skriv til admin@e-sorensen.dk - Så tager vi en hurtig snak om det - og om en billig amino pris :-)

Go' Weekend!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 16:51

Det lyder som noget min ven Jonas Donbæk kan hjælpe med!

Jonas er god i Wordpress (som er et CMS, altså et system hvor du bare kan uploade indlægende billederne osv. meget let!)

Han har rigtig gode priser, og levere hjemmesider af høj kvalitet som disse: 

http://lasseegeberg.com/

http://parti-salg.dk/

Ingen af de hjemmesider er en blog, men du kan se at han kan sit kram!

Hans priser starter fra 2.999 kroner. Du kan se mere om priserne her: Wordpress blog pris.

Jeg håber du kan bruge ham!

Med venlig hilsen

David Bograd :)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:45

Jeg griber lige chancen og gør lidt reklame for mit site ( håber ik det gør noget )

Sitet hedder :

Nemprogrammering.dk - Lav din egen hjemmeside

Her kan du igennem video vejledninger lære at lave din egen hjemmeside, og det bedste er at vi tilbyder alting HELT GRATIS!

Ved ik om du kender siden, men kig da forbi og se om du ikke kan få mod på at lave det selv igen...

Ellers vil jeg også anbefale wordpress ( som vi forresten også snart får videoer til )

Men held og lykke med det herfra!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:25

Hej David

Tak for dit svar. Jeg har desværre ikke 3000 kr. til at bruge herpå, men jeg gemmer oplysningerne til en anden gang:-)

Mvh Marianne

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 07:36

Hej Marianne.

Du kan også prøve Googles "Blogger", super fint og gratis og blive ikke lukket ned og du har mulighed for at købe siden fri, HVIS du kan lide den ;o)

MVH Thomas
Flyttebil

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:17

Kan lave en blog til dig med eget domæne for 1.000 kr.

Kontakt mig på Mail@TobiasH.dk. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)