Hej Aminoer Nu står jeg og skal starte en webshop med magento. Nu er spørgsmålet bare, hvordan fungere det lige med dankort og sådan. For kan man godt oprette en webshop ved webshopudbyderen som bruger magento. OGSÅ køre forbi udbyderen med PBS da priserne er ret dårlige ved udbyderen. Sidste spørgsmål hvad koster det at få dankort/visa og mastercard på ens webshop. Ja i kan godt høre jeg er lidt ude i en vildrede her :) Håber i kan hjælpe. |
Lasse Andersen:Hej Aminoer
Nu står jeg og skal starte en webshop med magento. Nu er spørgsmålet bare, hvordan fungere det lige med dankort og sådan. For kan man godt oprette en webshop ved webshopudbyderen som bruger magento. OGSÅ køre forbi udbyderen med PBS da priserne er ret dårlige ved udbyderen.
Sidste spørgsmål hvad koster det at få dankort/visa og mastercard på ens webshop.
Ja i kan godt høre jeg er lidt ude i en vildrede her :)
Håber i kan hjælpe.
Hej Lasse.
Jeg tror du misforstår noget.
Du skal altid selv indgå dine indløsningsaftaler direkte med PBS/Nets (hvis du vælger at indløse hos dem)
-Dem kan din shop-udbyder ikke indgå for dig. Derfor er prisen altid den samme for alle, da du handler direkte ved PBS.
National indløsningsaftale, PBS = 250 DKK i opret. + 1.000 DKK / år.
International indløsningsaftale, PBS = 3.500 DKK i opret. + 1.000 DKK / år.
Hvis det er betalingsgateway´en du mener er for dyr, har jeg svært ved at forestille mig at du ikke frit kan vælge en gateway som passer til dit behov.
Der bør være helt frit valg.
God vind med shoppen!