|
Ovenfor ses hele komplekset...! Vil I have en feriebolig eller fast bopæl der??
Ovenfor ses hele komplekset...! Vil I have en feriebolig eller fast bopæl der?? |
Hej Vesterbye, Spændende projekt du har dig der. Som mange nævner er boligmarkedet ikke det nemmeste i Spanien, men det er ikke ulig resten af Europa. De gode ejendomme med en skarp pris rykker stadig, omend ikke hurtigt. Jeg har selv arbejdet på et par projekter med boliger i udlandet og i min erfaring er din opdaterede markedsføring med fokus på SEO og adwords samt store, farvetryk reklamer i de store medier vejen frem. børsen og berlingske ville være mine primære kandidater. Endelig kan du som en også foreslå udbyde flere af dem som timeshare projekt, eller ugeandele eller hvad man vælger at kalde det.. Ikke nok med du kan tilbyde en "billigere pris" så kan du også optimere prisen her, samt tjene ekstra på serviceaftaler og administration. Der er selvfølgelig altid nogle knap så interessante uger / perioder, så det skal reflekteres i prisen og der skal være margin for usolgte perioder (Hvor du naturligvis har huset tilmeldt et udlejningssite). Kontakt mig evt. for mere information eller brainstorming. Fenris. www.fenriserhverv.dk |
Jeg har lige købt feriebolig i Spanien, og der brugte jeg klart mest www.kyero.com til at lede efter boliger. Det virker som et oplagt udstillingsvindue. |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Hej Ramus, Du kan kontakte mig på telefon 39 20 08 55 og på mail obh@boligiudlandet.com, så skal jeg nok klæde dig bedre på både med hensyn til messen og så kan du også få lidt råd om brugen af print og online medier. Jeg har gennem 8 år fået en rimelig god fornemmelse af, hvad er virker og ikke virker med hensyn til markedsføring inden for dette segment. Skulle nogen have lyst til at besøge messen i Fredericia, så kan I downloade en gratis gæstebillet her. I er også velkommen til at sende den videre til andre. |