Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af 15 boliger i Spanien, hvordan???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Har et projekt omhandlende salg af 15 luksusboliger i Spanien, nærmere bestemt Fuengirola. Det er rækkehuse med egen garage, elevator, 3 etager, skandinavisk stil, lækre elementer, egen pool til nr. 15 og fælles pool til resten! 

Ligger 1 km. fra kysten med udsigt udover havet/byen.

Boligerne er fra 200 kvm. til 300 kvm.

Priserne er fra 400.000 Euro. til 600.000 Euro.

Boligmarkedet står en anelse stille og mangler virkelig nogle gode og effektive idéer til at få solgt disse 15 boliger, én er dog solgt!

Evt. hjemmeside i 4 sprog (Dansk, svensk, norsk og engelsk)?

Brug af sociale medier?

Annoncer i Børsen?

Nogle der kan komme med idéer og forslag til at få dette projekt solgt på en effektiv og ikke alt for dyr måde?

Hvor ligger købekraften/kunderne?

Håber I kan hjælpe! 

Sender gerne billeder....

Med venlig hilsen

Rasmus

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:08

hej Rasmus,

kan du ikke smide nogle billeder på nettet - så vi kan se værket ?

Er de færdigbygget og nøgleklar ?

kundez

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:09

Hej Rasmus

Jeg kører selv "fuld pakke" , hvor mange i disse svære tider gemmer sig.

En mulighed - ikke billig - men det er bolig i udlandet messen i Fredericia d. 24/25 sep.

Køb en stand her - http://boligiudlandet.com/

Hvor ligger købekraften ?

Ja, min erfaring siger ihvertfald at folk nu ser efter ferieboliger i den langt billigere prisklasse - eller delebolig, og jeg sælger da også langt det meste i prisklassen dkk 250.000 - 500.000,-

Disse priser er så i Thailand - og sikkert ikke realistisk i Spanien - endnu.

Andre muligheder i den billige/gratis ende er http://boligudland.dk/

http://www.udvandrerne.dk/

Jeg har faktisk - idag også - helside i Børsen med www.blacklotus.asia , og imorgen i Politiken.

Ikke billigt - men nødvendigt at blive set.

Har du mulighed for at arrangere besigtigelsesture til en god pris, er det også en vej.

Hvad med at opdele villaerne i anparter ? For at komme ned i rimelige salgspriser.

Vi kan se med Black Lotus at dette bliver mere og mere populært - hvorfor købe en helårs feriebolig, når du alligevel kun bruger den få uger om året ?

Blot lidt hurtige tanker herfra

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 12:22

Jameslist.com :) kunne være en mulighed

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:30

Hej Vesterbye!

Du er velkommen til at sætte dine boliger i Spanien til salg på min hjemmeside.

Det koster ikke noget, så det kan da ikke gå helt galt Smile

Mvh. John

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:17

Hej Rasmus,

Som Jesper nævner, så er der messen Bolig i Udlandet den 24. og 25. september i Fredericia. Læs mere her: http://boligiudlandet.com/messer/bolig-i-udlandet-24-25-09-2011/for-udstillere/ Her kan du sikkert få solgt en del, hvis produktet er i orden.

Hvis du ikke kan/ønsker at deltage på messen, så kan du sætte alle 15 boliger til salg på http://boligiudlandet.com for blot DKK 1.495 ex moms i en periode på 6 måneder. Det kan du læse mere om her: http://boligiudlandet.com/annoncering/annoncering-for-maeglere/

Vil du forsøge dig med noget annoncering på print, så kan jeg anbefale følgende medier: Børsen og Jyllands-Posten. Børsen har hver fredag i deres sektion Privatbolig en spalte/sektion for boliger i udlandet. Jyllands-Posten har deres tillæg Living og de har også en spalte/sektion for boliger i udlandet. Disse to er absolut de to bedste printmedier til dette formål.

Og som Per skriver, så står det altså ikke BOM stille til med boligsalget i Spanien. Danskere og andre køber boliger i Spanien, men selvfølgelig ikke i samme tempo som tidligere, men det er jo ikke anderledes end i Danmark. Og glem alt om at sætte boligerne til salg hos flere mæglere på samme tid. Hvis du vil sælge via en lokal mægler (Spanien), så skal du finde ÉN, som kan og vil bruge tiden på at sælge DINE boliger og det skal være en med kontakter til potentielle købere i udlandet som f.eks. i Danmark.

For nu ikke at få bank på forhånd, så skal det lige nævnes, at jeg er arrangør af messen Bolig i Udlandet.

mvh

Oleh

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:48

Hej Rasmus.

Jeg ved ikke så meget omkr. salg af boliger, men jeg ved, at når vi snakker om et beløb mellem 400k og 600k euro, tror jeg ikke, at annoncer på Facebook hjælper særlig meget.
Hvad med at købe en annonce på søgninger som f.eks. "lejligheder i spanien" på Google?
Hvis du skal have rådgivning omkring de sociale medier, er det helt klart steder som f.eks. www.GoSocial.dk, som er eksperter indenfor markedsføring i de sociale medier, som du skal have fat i.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 22:53

Vesterbye:

Har et projekt omhandlende salg af 15 luksusboliger i Spanien, nærmere bestemt Fuengirola. Det er rækkehuse med egen garage, elevator, 3 etager, skandinavisk stil, lækre elementer, egen pool til nr. 15 og fælles pool til resten! 

Jeg bor selv i Spanien og har boet i Fuengirola til for ganske nylig, overvejer faktisk at vende tilbage dertil, så jeg følger lige tråden.

Har du billeder og hvordan financieres de ?

Best regards

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 22:56

Jeg ville undersøge, hvem er de (seneste) købere af boliger i Spanien, derefter så forsøge at komme i kontakt med den "samme" kundegruppe i Danmark.

Ved du, hvem det er der køber boliger (lignede dem du har til salg) i Spanien?

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:52

Hej Alle..!!!

Tusind tak for nogle rigtig gode svar, gav mig lidt at tænke over og en masse idéer til en markedsføringsplan der bliver skudt igang hurtigst muligt...

En stand på messen koster ca. 18.000 Kr., men Oleh, hvor mange besøgende er der på messen? Hvem er de besøgende, hvad køber de og har mine boliger potentiale for messen?

Vil indenfor nærmeste fremtid få lavet en hjemmeside med vægt på SEO og Google Adwords

Derudover annoncering i Politiken og Børsen på rette tidspunkter.

Er det en plan, tror I?

Yderligere information:

De tre af boligerne er nøgleklar og klar til indflytning. De sidste 12 er det muligt for kunden selv at sætte sit præg på mht. til valg af fliser, køkken og badeværelser - customization!

Hvis der er nogle af Jer der er interesseret i at se værket, har jeg brochure, plantegninger og bygningsspecifikationer liggende som PDF..!! 

Send mig en mail på trix_rasmus@hotmail.com og jeg sender retur, hvad I ønsker af ovenfor nævnte!

Med venlig hilsen

Rasmus Vesterbye

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)