Jeg og sikkert mange andre får så mange ideer som vi ved, vi aldrig selv gider at sætte i verden. Men det kunne jo være at andre kunne bruge ideerne, evt. til at bygge videre på. Jeg savner derfor et emne der hedder "Det kunne du også lave" hvor man kan skrive ideer til fri afbenyttelse. Emnet "Hvad skal jeg lave" eller lignende dækker det modsatte, men personligt gider jeg ikke bruge tid på at fortælle om en ide der alligevel svømmer tilbage på side 2 i løbet af en uge og derefter bliver glemt. Og jeg gider ikke bruge tid på at søge en rette mand/kvinde til en ide jeg ikke tjener på. Derfor er det vigtigt at alle gratis ideer er samlet et sted, så hvis man skal bruge inspiration, så har man en masse ikke udnyttede ideer samlet så man kan læse et sted hvor alle emner er relevante. Jeg undskylder hvis forslaget har været oppe at vende før... Mvh |
Sikke en glimrende idé.
Jeg får ligesom du selv, ofte idéer jeg synes kunne være spændende at kaste mig ud i, men som jeg vælger ikke at gøre, pga. manglende tid, ressourcer ect.
Istedet går de bare i glemmebogen, men hvis andre kan bruge dem, så vil jeg da med glæde dele idéerne....