Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god ide...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og sikkert mange andre får så mange ideer som vi ved, vi aldrig selv gider at sætte i verden. Men det kunne jo være at andre kunne bruge ideerne, evt. til at bygge videre på. Jeg savner derfor et emne der hedder "Det kunne du også lave" hvor man kan skrive ideer til fri afbenyttelse.

Emnet "Hvad skal jeg lave" eller lignende dækker det modsatte, men personligt gider jeg ikke bruge tid på at fortælle om en ide der alligevel svømmer tilbage på side 2 i løbet af en uge og derefter bliver glemt. Og jeg gider ikke bruge tid på at søge en rette mand/kvinde til en ide jeg ikke tjener på.

Derfor er det vigtigt at alle gratis ideer er samlet et sted, så hvis man skal bruge inspiration, så har man en masse ikke udnyttede ideer samlet så man kan læse et sted hvor alle emner er relevante.

Jeg undskylder hvis forslaget har været oppe at vende før...

Mvh

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 11:05

Sikke en glimrende idé.

Jeg får ligesom du selv, ofte idéer jeg synes kunne være spændende at kaste mig ud i, men som jeg vælger ikke at gøre, pga. manglende tid, ressourcer ect.

Istedet går de bare i glemmebogen, men hvis andre kan bruge dem, så vil jeg da med glæde dele idéerne....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21

Jeg synes også, at det er en god idé. Hvis du laver en hjemmeside med det, så sig til og jeg vil kaste en idé derind af og til...

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:24

En god idé behøver ikke være et revolutionerende produkt, som alle mangler. Det kan være et uudnyttet hul i et marked, en forbedret måde at gøre tingene på i forhold til branchen generelt, en udvidelse eller forbedring af et eksisterende produkt eller noget helt fjerde.

Man skal ikke være bange for at prøve ideer af, hvis man har den fornødne tid. Blot skal man undersøge markederne og bæredygtigheden først.

Held og lykke til Jer alle derude.

Michael

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:15

Syntes jeg også lyder som en fed ide.

Får selv en gang i mellem nogle ide'er som desværre også bare går i glemmebogen, så kunne nogle have interesse i dem, skal de jo være velkommende til at snuppe dem.

Og vi andre som har noget at lave og ikke tiden til det, kan kigge igennem og se om der er noget vi kan bruge i vores virksomheder.

Sig til hvis du laver et site ang dette.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:33

Tror i ikke han mener, at der her på Amino burde være et sted, hvor man kunne skrive disse ideer ned og ikke at han vil lave en hjemmesiden omkring dette?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:52

Jo undskyld misforståelsen, jeg ønsker at få oprettet en emne overskrift i Amino, hvorunder man kan oprette nye tråde med hver enkelt ide.

Så det var mest et forslag til amino admin, men jeg er da glad for at læse at andre supporter ideen, så må vi håbe at admin også synes om det...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved godt, hvad du mente, men hvis det skal foregå på Amino, må det blive en idébørs ligesom lokalebørsen og virksomhedsbørsen. Der er jo allerede en kategori med ideer og hvis tanken var, at de ikke skulle drukne i alle mulige debatter, nytter det ikke noget at lave et emne mere om dette.

Hvis en eller anden vil lave en hjemmeside om ideer, skal jeg nok melde mig i koret med ideer. jeg synes nemlig også, at de drukner herinde - derfor synes jeg om ideen.

Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)