Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

aupairagency.dk hvad synes i

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

 

Prisen for alle disse ydelser er 3.050 kr.

Heraf betales 500 kr. ved første interview og de resterende 2.550 kr. når au-pairen ankommer til værtsfamilien.

 

Prisen for at have en fast au-pair er min. 3.050 kr. pr. måned som gives til au-pairen.

 

Herudover skal værtsfamilien betale for flybilletten til au-pairen. Typisk er prisen ca. 4.000 kr. fra asien og 1.000 kr. fra de baltiske lande. Du kan bl.a. søge flypriser på http://www.momondo.dk/ og http://www.supersaver.dk/

 

Hej alle

der har været en stor mangel på et bureau der har erfaring med au pairs.

Jeg personligt har stået i et situation hvor jeg skulle finde et au apair, og gang efter gang har jeg ledt fra bekendte venner osv.

Når jeg fik mine au pairs vidste jeg ikke, hvad de kunne, om de var ærlige osv. Desværre op til flere gange fandt jeg ud af at, au pairs eneste mål var at blive gift med en dansker, selv om pigerne var pur unge.

Ofte har pigerne fra asien igen ideen om hvad en støvsuger er eller hvad gode manerer er, ud over at bukke eller naje, som er endelig mærkeligt i mine øjne da de er en del af familien.

Mange piger var teenagere dvs at de kunne finde på at sige at jeg vil ikke støvsuge eller jeg vil ikke går med skrald nu da det er sne, og der var små problemer , konflikter hvor man havde lyst til at sende vedkommende hjem.....selv om man har brugt 15.000 kr på flyverejsen.

...mange af vores venner har oplevet det samme.

Derfor tænkte jeg. at nu må det være slut, jeg vil simpel hen hjælpe familier og au pairs. Hvis au pair er uenige med familier , uden at der er tale om et eller anden slags misbrug vill vi hjælpe familier at skifte au pairs, bytte familier om osv...

Min side www.aupairagency.dk er ikke helt færdig endnu, den mangler små finesser, men se og skriv hvad du synes...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. God ide. Synes dog siden virker lidt utroværdig, tror det er skrift og design sammensætning

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

ja design og skift kan jeg heller ikke lide godt du skriver det

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beklager det lille svar, det gik forholdsvis hurtigt. En lidt mere uddybende udgave kommer her.

Først og fremmest synes jeg jo at nogle af skrifterne er lige et par størrelser for store, det ser næsten helt hakket ud herfra. 

Udover det mangler jeg en form for indramning der gør siden mere overskuelig at læse på.

Jeg synes også i/du kunne overveje at skifte farven på den røde bjælke, den stjæler rigtig hurtigt blikfanget.

Jeg kan være jer behjælpelige hvis i mangler råd, vejledning eller blot en mening, så det er bare at skrive en privatbesked.

Mvh

Jonas Michaelsen

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes idéen er rigtig go!.. Sidste år forsøgte jeg at finde en aupair, men kunne simpelthen ikke finde en seriøs måde at finde en på - så derfor har vi aldrig fået nogen...

Men designet på hjemmesiden kræver godt nok et løft!!..

Har du tænkt på om aupairpiger/drengen kan få deres profil på siden? - så man som arbejdsgiver kan se et udvalg...

Kh

Sanne

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt rodet side, men fin ide.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dantech-hobby:

Har du tænkt på om aupairpiger/drengen kan få deres profil på siden? - så man som arbejdsgiver kan se et udvalg...

UPS - det hedder da vist værtsfamilie Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Idéen er rigtig fin. Jeg befinder mig selv på et tidligt stadie i forbindelse med udviklingen af et website, hvor en af menuerne er en Aupair-"funktion".

Men din side ser for amatør-agtig ud. Skru op for ambitionerne og få en professionel grafiker på opgaven.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej ja vi liger au pairs med billeder på hjemmesiden,,,,er ikke nået så langt..., og au pairs få deres egen side som vi ahr ikke lavet endnu..

L

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
Ofte har pigerne fra asien igen ideen om hvad en støvsuger er eller hvad gode manerer er, ud over at bukke eller naje, som er endelig mærkeligt i mine øjne da de er en del af familien.

Indlægget kan vurderes at være racistisk. Derfor har jeg anmeldt det til Amino, som jeg håber vil fjerne det. Folk er er i deres gode ret til at være racister, hvis det er det, der giver deres liv indhold, og jeg er i min gode ret til at bede mig fritaget for at se og høre på racistiske ytringer.

Får jeg ikke min vilje på det punkt, sååååå findes der en rigtig god sang om mine handlemuligheder.

Straffelovens § 266: "Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Stk. 2. Ved straffens udmåling skal det betragtes som en særligt skærpende omstændighed, at forholdet har karakter af propagandavirksomhed."

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)