|
Hej SAra89 du skal kontakte dit kreditkortselskab, og hører om deres måde at behandle den form for sager, vi har lige gjort det i dag, hvorved at vi har fundet ud af at det er et firma fra Kina, da skal skrive til dem om at anulerrer handlen og gemme den mail som du skal bruge som bevis, du skal vendte omkring 14 dage på at de svarre, for det kan lade sig gøre at trække pengene tilbage. mvh. portvin |
Fake?
|
|
|
Hej,
Det skal bevises, at det ikke er ægte mærker og det har vist også været vendt et par gange herinde, at vi ikke må henvise til nogen og anklage nogen. Som det også er blevet skrevet, så kan beviser forfalskes osv.... Jeg kan kun være enig med jer og jeg vil lige understrege, at jeg bare referere til de regler der er på amino om den slags og jeg går da også ud fra at reglerne er gældende for virksomheder og personer, der ikke er medlemmer her hos amino. Mange hilsner Heidi |
|
Også er siden også ulovlig. Der mangler adresse og CVR. Hvis du laver en whois på siden, kan du også se at der er flere af samme slags hjemmesider: |
Bliv gratis medlem