Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af VVS artikler eller MARMOR fra TYRKIET

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer...dette er mit første indlæg, men overlever nok. Jeg har i efterhånden et stykke tid gået og overvejet at importere vvs eller marmor produkter fra Tyrkiet. Jeg er født og opvokset i Danmark med tyrkiske rødder. Jeg har gode kontakter mht. disse produkter i Tyrkiet hvilket gør det hele mere indbydende.

Jeg ønsker at etablere en virksomhed som vil virke som et mellemled, da jeg ikke er interesseret i store omkostninger ved fx. at have et lager etc.

Jeg vil spørge Jer kære aminoer om i kan rådgive mht. hvor svært/nemt det er at komme af med disse produkter, men samtidig også at skabe et samarbejde med disse virksomheder over længere perioder?

Håber på at få en masse input...

pfh tak...

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:22
-> hvor svært/nemt det er at komme af med disse produkter

Dt er godt nok svært at svare på. De eneste der ved det er dine konkurrenter og de vil nok ikke hjælpe en ny konkurrent ind på markedet. Hvad der er svært/nemt afhænger jo også kun af hvad du selv synes...

Prøv istedet at tage kontakt med nogle byggemarkeder, store entrepenører der bygger boligkomplekser, Arkitektfirmaer osv. og fortæl om din ide og hør om det var noget de kunne være interesseret i. De vil hjertens gerne hjælpe en konkurrent ind på markedet (hvis du altså kan tilbyde noget de ikke allerede kan få eller kan tilbyde det til lavere priser)

Inden du ringer skal du have styr på hvad du vil importere. Hvad vil transporten koste? Hvor lange leveringstider vil der være? Når du ikke har lager, hvor skal dine leverandører så levere varen? Og alt muligt andet du kan forvente de spørge dig om eller ihvertfald så meget som muligt...

OBS: mht. vvs artikler, så tjek lige om de overholder diverse EU standarder.

Bortset fra det, synes jeg det er super god ide. Jeg har selv tænkt på det samme

Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:06
Hej Svend, tak for dit svar... Jeg har undersøgt at en container  kommer til at tage ca 10-12 dage for at få det fragtet til Danmark, naturligvis skal dette tunge stads fragtes via. et shipping selskab. Mht. vvs artiklerne vil jeg sige det sådan at jeg næsten er 100% sikker på at de overholder eu kravene, da de allerede har en del eksport til bla. Tyskland. Jeg har meget nære venner i disse brancher hvilket er altafgørende, både mht. priser men også mht. den tryghed der nu skal være med sådanne varer, kvaliteten skal være i top, samt at man skal være sikker på at man får det man har bestilt :)

Min største udfordring er at skabe gode gode forbindelser til fx. byggemarkeder etc. Er der nogen der kan hjælpe med at skabe kontant, så skal de der være mere end velkommen til at skrive...

pfh. tak

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:07
Hej HK

Jeg kender en del til markedet for VVS artikler, og må nok desværre advare dig, der er nogle ret stor grossister på markedet i forvejen:
Sanistål, AO Johansen, Brdr. Dahl, Lemvigh Muller osv. og de har et de facto monopol på VVS artikler det vil være hårdt arbejde op ad bakke at få det professionelle marked til at købe dine "lavpris" produkter. VVS installatøren er primært fokuseret på at han kender producenten og kvaliteten, og ikke så meget på hvad varen koster da han som regel bare viderefaktuerer varen (med en pæn avance oven i ).

Så er der de store byggemarkedskæder, her kan der være en mulighed, men desværre tror jeg der er andre der arbejder med det, da der de seneste par år har været fokus på priserne på VVS (og EL) artikler.

Marmor kender jeg intet til..så her vil jeg ikke gøre mig klog.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:59

Der er i Tyerkiet toiletter med numse skyl og normal åbning.

Det fås ikke her i Danmark, men der sælges andre dårligere end de Tyrkiske til bl.a. plejehjem og gigtramte.

Jeg søger egentligt en der kan finde ud af hvor i Tyrkiet man kan købe sådenne toiletter.

En bekendt har sagt et beløb fra et marked nær Gümeslük, men jeg ved ikke om det er godt. Ingen foto.

Vi har vel brug for en vvs uddannet med tyrkisk baggrund, som så også kan instalerer et sådant toilet.

mvh

jvbruun

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:19

jvbruun@

Lige den type du viser på billedet er mildest talt ringe. Tryk systemet går konstant istykker.

Kan selvfølgelig være mange varianter af dette, men vor erfaring er ihvertfald ikke god. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)