Hej
Jeg har for 3-4 mdr. siden startet en lille webshop med salg af lasere & tilbehør af dette. Jeg startede med en billig webshop løsning fra GOLDENPLANET pga budgettet & ønsker i dag en unikt webshop som ikke er en standart-design. Yderligere er jeg utilfreds med GOLDENPLANET pga. de ikke vil hjælpe mig med problemmet med paypal betalinger eftersom når kunderne ikke retunere fra paypal kommer der ingen ordrebekræftelser ud og det betyder at jeg får penge ind men ved ikke hvad folk har bestil. Og har fået at vide at ligger nedest pga der ikke er mange der bruger paypal, og jeg har også tidligere efterspurgt om design om blevet henvist til en anden som tager kassen for det, og sået kommentaren at jeg bare kan finde en anden bedre med et smiley efterfølgende....
Jeg ønsker derfor et tilbud på en proffesionel webshop med unikt design, som laves specielt til os med loo til.
De krav som stilles er at de har de funtioner som jeg tidligere havde/har som eksempelvis faktuering, automatisk ordrebekræftelser , nyhedsbrev hosting osv.
Jeg tror det vil være en god investering at investere i en personlig &unik webshop fremfor et standart løsning.
Vi har fået et tilbud fra http://www.medialine.dk/, som har rigtig mange flotte referancer!
De skal have 12.999+ moms for at lave en flot webshop med unikt design & logo
Yderligere skal de have 499,- for hosting og drift af webshop med alle de mulligheder med faktuering, ordre, ubegrænset vare osv + 49 kr for paypal eller 199,- for dankort
Hvad synes i ? Jeg ville ikke tage den første & den bedste selvom det er tiltallende...
I velkommen til at komme med tilbud eller hjælp til at finde nogle der kan hjælpe...
Mvh Özgür |
Hej
Jeg kan lave en Magento shop til dig for samme pris, dog med hosting til under det halve af de 499 kr pr md.
Unikt layout og det hele.