Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på professionel webshop med unikt design ønskes!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for 3-4 mdr. siden startet en lille webshop med salg af lasere & tilbehør af dette. Jeg startede med en billig webshop løsning fra GOLDENPLANET pga budgettet & ønsker i dag en unikt webshop som ikke er en standart-design. Yderligere er jeg utilfreds med GOLDENPLANET pga. de ikke vil hjælpe mig med problemmet med paypal betalinger eftersom når kunderne ikke retunere fra paypal kommer der ingen ordrebekræftelser ud og det betyder at jeg får penge ind men ved ikke hvad folk har bestil. Og har fået at vide at ligger nedest pga der ikke er mange der bruger paypal, og jeg har også tidligere efterspurgt om design om blevet henvist til en anden som tager kassen for det, og sået kommentaren at jeg bare kan finde en anden bedre med et smiley efterfølgende....

Jeg ønsker derfor et tilbud på en proffesionel webshop med unikt design, som laves specielt til os med loo til.

De krav som stilles er at de har de funtioner som jeg tidligere havde/har som eksempelvis faktuering, automatisk ordrebekræftelser , nyhedsbrev hosting osv.

Jeg tror det vil være en god investering at investere i en personlig &unik webshop fremfor et standart løsning.

Vi har fået et tilbud fra http://www.medialine.dk/, som har rigtig mange flotte referancer!

De skal have 12.999+ moms for at lave en flot webshop med unikt design & logo

Yderligere skal de have 499,- for hosting og drift af webshop med alle de mulligheder med faktuering, ordre, ubegrænset vare osv + 49 kr for paypal eller 199,- for dankort

Hvad synes i ? Jeg ville ikke tage den første & den bedste selvom det er tiltallende...

I velkommen til at komme med tilbud eller hjælp til at finde nogle der kan hjælpe...

Mvh Özgür

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 12:25

Hej

Jeg kan lave en Magento shop til dig for samme pris, dog med hosting til under det halve af de 499 kr pr md.

Unikt layout og det hele.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:16

Vi koster ca 5 gange så meget... Big Smile

13k for et design og logo er en rigtig skarp pris, hosting er heller ikke galt, men som andre siger kan det nok godt gøres lidt bedre

N

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:35

Hej Özgur,

Jeg giver gerne et tilbud på en Magento shop med hosting, unikt design osv.

Du må gerne sende mig en mail på kontakt@magentoxperten.dk hvis det har interesse. Så kan vi lige snakke sammen om det.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hej igen

Hvem er vi???

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:18

Send mig en e-mail på ek@partnerdesign.dk

Vi levere køreklare Magento webshops med unikt design og alt hvad det indebære.

Jeg sørger for at sende dig et uforpligtende tilbud indenfor 24 timer efter modtaget e-mail :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Özgür

Det lyder som en god idé med en ny webshop, når du kan se, at din forretning går godt.

Når du skal vælge dig et webbureau til produktionen, så vil jeg anbefale dig, først at se på opgaven, og dernæst på mulige leverandører.

1. Opstil evt et simpelt budget eller skriv dine forventninger ned til hvad du gerne vil opnå med shoppen. Det er ikke ligegyldigt om du forventer en omsætning på 1 million eller 10 millioner og om den skal komme i morgen eller om 10 år. En rådgivning uden en grundig forventningsafstemning er IKKE rådgivning.

2. Lav dernæst en kort punktopstilling med de krav du har til siden og forventninger til designet.

3. Forhør dig evt. derefter rundt omkring i dit netværk, eller som du gør her på Amino, om hvem der kan anbefales og se lidt på deres referencer og kompetencer. Er de tunge på design delen og det kreative, eller leder du efter eksperter i købsadfærd og konvertering? Stil dig selv de spørgsmål.

4. Indhent tilbud fra en 3-4 stykker, men vælg det bureau, som mavenfornemmelsen fortæller dig vil løse opgaven korrekt og ikke nødvendigvis den billigste.

Hvis din nye webshop skal være en forretning du skal tjene penge på, evt. leve af på fuld tid, eller hvem ved, blive millionær på. Så er det ikke afgørende for dig nu, om den koster 15.000 eller 30.000 kr. Det er mere afgørende, at du får en løsning, som passer i din forretningsplan, henvender sig korrekt til målgruppen, skiller sig ud fra konkurrenterne på brugervenlighed og design. Så er dit udbytte lig med flere besøgende, bedre konvertering og bedre forretning. Spørg dig selv om denne webshop er en "forretningskritisk løsning" eller blot en parameterindsats iblandt mange. Er den forretningskritisk, så spar lidt mere sammen og vælg den rigtige løsning fra starten.

HUSK at afsætte et beløb til investering i online markedsføring, herunder særligt SEO og PPC/Adwords. En flot hjemmeside uden besøgende er ikke en god investering.

Det er en god idé at samle din opgave hos én leverandør. En del af det arbejde der ligger i eks. SEO udføres bedst under produktionen af shoppen. Derfor opnår dit bureau en besparelse på arbejdsindsatsen hvis du samler opgaven.

Dermed får du mere for pengene. Husk også AdWords optimering, hvis du benytter dig af PPC og vælg et bureau, som arbejder på DIN løsning og DIN AdWords konto. Ikke et bureau som ejer din AdWords konto.

Sidste råd er nok at skrue dine forventninger lidt ned i forhold det unikke design du ønsker. Hvis dit budget er på ca. 15.000 kr., så får du nok for lidt "design" i forhold til det du forventer. Mit bud er, at dem der byder ind på sådan en opgave med "unikt" design, taler om en skabelonbaseret løsning med et "tilpasset" design. Men derfor kan shoppen som være fin nok alligevel, men forvent ikke en revolution.

Håber du får held med det og klap på skulderen for at at spørge dig frem på Amino. Men spørg hellere efter gode anbefalinger og referencer end at henvende dig direkte til et webbureau. Hvis vi selv bliver spurgt direkte, så kan vi jo det hele ;-) Spørg hellere dem der betaler sit bureau.

Held og lykke.

mvh

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:12

Hej Özgür

Vi tager 9.995,- for en unikt designet Magento shop inkl. hosting og betalingsgateway første år (hos MagentoHotel.dk og epay.dk).

Efter første år betaler du bare videre direkte til MagentoHotel.dk. Det koster 3000 (om året) for hosting og betalingsgateway.

Så det er lidt billigere end 400 om måneden.

Du kan evt. se mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)