Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooker søges...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Til formidling af ydelser indenfor bogføring. Vi forventer at skulle afholde mellem minimum 50 møder det næste halvår.

Fokus på Sydjylland - især Sønderborg, Aabenraa, Tønder og Haderslev Kommune.

Krav:
- No Cure No Pay
- Mulighed for optagelse af samtaler, som kan sendes eller ligges på nettet, så vi kan høre dem. Alle succesfulde mødeaftaler og eksempler på mislykkede.
- Fast pris pr. afholdt møde.
- Vi forventer du kan finde egne leads

Vi har en kravspec samt oversigt over ydelser og USP, som du får tilsendt på mail - ligesom vi gerne vil sende leadet information via email.

Byd ind!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker dig held og lykke med både at finde noget relevant med hensyn til alle de krav du har i forhold til No cure - no pay og en der vil levere den forventede kvalitet efter de principper. Et professionelt callcenter med respekt for sig selv vil næppe rette henvendelse til jer ud fra det princip, som svare til at give dig en helt ny bil, som du har ubegrænset prøvetid i.

Jeg er en del af et professionel callcenter, som kan efterleve alle de krav du har - på nær det såkaldte "princip" omkring ingen betaling før levering. Vi kalder det "dårlig forretning" Derfor er det ikke en del af vores kvalitet at tilbyde denne form for ydelse. Vi har dog alligevel en ret høj rating på vores bookinger, så tag du en snak med mig.

Jeg udformer gerne et konrekt tilbud til dig ud fra det ønskede.

Såfremt du skulle være interesseret, kan du sende en mail på jm@abella.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)