Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ha 650 kr. til AdWords?

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Appsportal:

Hmm.... jeg har lige kørt en kampagne på Google AdWords - uden den voldsomme succes - er der overhovedet nogen som kan overbevise mig om at en AdWords Kampagne virker...?

Det er ikke sikkert, at vi kan overbevise dig om, at en Adwords-kampagne vil virke godt for dig. For det er faktisk sådan, at for nogle sider kan det være noget nær umuligt at få en rigtig god forretning ud af at købe besøgende. Det gælder især for sider, der af den ene eller anden årsag har meget svært ved at konvertere besøgende til kunder. Og især, hvis man er i et konkurrencepræget marked, hvor klikpriserne er høje - selv på de lidt skæve udtryk.

Men for langt de fleste kan det blive til en god forretning hen ad vejen. Nogle af mine kunder oplever straks omsætning på 8-10 gange de investerede Adwords-penge - og for andre kæmper vi i månedsvis i svære markeder for at få et ordentligt overskud ud af det. (især hvis sitet konverterer mindre godt som nævnt ovenfor..).

Mit udbytte blev at jeg blev klar over hvilke søgeord /fraser som var væsentlige - og det må jeg igang med at optimere de enkelte sider ud fra :-) - Tak for svar

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)