Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ha 650 kr. til AdWords?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

SurpriseHmm.... jeg har lige kørt en kampagne på Google AdWords - uden den voldsomme succes - er der overhovedet nogen som kan overbevise mig om at en AdWords Kampagne virker...?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:49

Send gerne til morten@imorten.dk hvis der er en der har flere :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:38

>> Appsportalen

Jeg har ikke oplevet endnu at jeg ikke har kunnet få bare en lille smule ud af en adwords kampagne, tit er det et spørgsmål om at skære helt ind til benet. 

Er det noget du selv har sat op? 

Hvis det er for Appsportalen, så ved jeg at det kan være svært at markedsføre den slags med Adwords. Tror det er fordi folk har en anden måde at søge efter det på, fx fra iphone og lignende. Den slags må du kunne se i dine Analytics statistikker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 07:44

Så er der 1 adwords kupon kode tilbage :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 09:00

Jeg har da også stadig en del liggende, så hvis der er flere som vil forsøge sig med AdWords, må de da gerne smide en mail. I finder kontaktoplysninger på www.jau.dk/kontakt/

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:33

Appsportal:
SurpriseHmm.... jeg har lige kørt en kampagne på Google AdWords - uden den voldsomme succes - er der overhovedet nogen som kan overbevise mig om at en AdWords Kampagne virker...?

Jeg er ikke sikker på at jeg kan overbevise dig om at det virker, men jeg kan sige at når vi har kørt dem, har det oftest været en stor succes. Men det kræver et grundigt forarbejde, og den slags tager desværre tid.

Gør man sit hjemmearbejde godt, og hvis landingpagen er i orden, så er AdWords genialt. Det går vildt hurtigt at starte annoncering, og "dommen" på kampagnen, kommer med det samme.

Men når det er sagt, skal man ikke sjuske ret meget, før det bare er spild af penge :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 11:23

Ja - jeg har selv sat det op - og ja søgeord og fraser blev jeg en del klogere på - hvilket jo også bidrager til at få noget ud af det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 12:41

Regner med du har en eller anden form for konverteringssporing eller er dette ikke muligt? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:10

Appsportal:

Hmm.... jeg har lige kørt en kampagne på Google AdWords - uden den voldsomme succes - er der overhovedet nogen som kan overbevise mig om at en AdWords Kampagne virker...?

Det er ikke sikkert, at vi kan overbevise dig om, at en Adwords-kampagne vil virke godt for dig. For det er faktisk sådan, at for nogle sider kan det være noget nær umuligt at få en rigtig god forretning ud af at købe besøgende. Det gælder især for sider, der af den ene eller anden årsag har meget svært ved at konvertere besøgende til kunder. Og især, hvis man er i et konkurrencepræget marked, hvor klikpriserne er høje - selv på de lidt skæve udtryk.

Men for langt de fleste kan det blive til en god forretning hen ad vejen. Nogle af mine kunder oplever straks omsætning på 8-10 gange de investerede Adwords-penge - og for andre kæmper vi i månedsvis i svære markeder for at få et ordentligt overskud ud af det. (især hvis sitet konverterer mindre godt som nævnt ovenfor..).

Tilmeldt 11. Aug 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 20:13

Kim Sand Sørensen:

Regner med du har en eller anden form for konverteringssporing eller er dette ikke muligt? 

Hmm. jeg har nok bare haft for høje forventninger til kampagnen - men som nævnt fik jeg noget ud af kampagnen - bl.a. hvilke søgeord/fraser som blev mest benyttet, som jeg nu vil optimere ud fra - jeg fik bare ikke konverteret søgningerne til klik :-) . men jeg blev da klogere..

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)