Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til auktionssite søges...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er indehaver af domænet - og auktionssitet - ABC-auktion.dk

Det var fra start meningen at man skulle kunne udleje f.eks. sommerhuset eller et hotelværelse efter auktionsprincippet. Imidlertid er jeg så småt begyndt at miste troen på at projektet vil slå igennem. Jeg tvivler på, at gruppen af udlejere som "gør det selv" er stor nok til at holde sitet i omdrejninger.
 
Derfor kunne jeg godt bruge input til hvad jeg så kan bruge sitet til, når nu der er investeret i software. Det behøver ikke kaste penge af sig fra start. Vigtigst er det at få noget volumen.
 
Der findes i forvejen en lang række sites med auktioner, men jeg håber at I ligger inde med et par gode ideer.
 
Mvh Carsten 
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg svarer lige mig selv - jeg er ikke helt tom for ideer, men kunne godt bruge ideer fra et par proffer!

Auktion over reklameplads...
Stilladsreklame, bannerplads på hjemmesider, annoncer i magasiner, aviser og ugeblade, bannerplads i idrætsforeninger osv., kunne give mulighed for salg af restkapacitet - derudover måske auktion med domænenavne og websites

Auktion over kunst...
Kunstnere kan lægge deres kunst ud på auktion
 
Og så en lidt syg én der burde kunne trække lidt presse - DiseaseDating/auktion
Ja, du har en sygdom - måske en sjælden en som smitter ved blodoverførsel. Man kan så byde på en date med... Ja, så må jeg hellere stoppe
 
Sådan er det med brainstorm...
 
Mvh Carsten

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ellers som et spændende projekt, hvis man kan byde på en omgang influenza eller noget stærkere, hvis man er til den slags

Ellers kan det være varerestpartier eller koncert/bio billetter...
 
/Brian
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Tak for dit feedback - ideerne er føjet på listen, bortset fra den med influenzaen
 
Mvh Carsten
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Auktion over reklameplads...
Stilladsreklame, bannerplads på hjemmesider, annoncer i magasiner, aviser og ugeblade, bannerplads i idrætsforeninger osv., kunne give mulighed for salg af restkapacitet - derudover måske auktion med domænenavne og websites


Se det synes jeg faktisk var en sjov idé :) jeg er dog i tvivl om hvor bæredygtig den i realiteten ville være, men dog mener jeg bestemt det er værd at arbejde videre med. Det ville dog være mere hensigtsmæssigt med et mere relevant domænenavn, så man ud fra navnet på siden kan se hvad der er tale om.
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/30/2005 6:41:29 PM Forfatter: Sune Christesen
Auktion over reklameplads... Stilladsreklame, bannerplads på hjemmesider, annoncer i magasiner, aviser og ugeblade, bannerplads i idrætsforeninger osv., kunne give mulighed for salg af restkapacitet - derudover måske auktion med domænenavne og websites
Se det synes jeg faktisk var en sjov idé :) jeg er dog i tvivl om hvor bæredygtig den i realiteten ville være, men dog mener jeg bestemt det er værd at arbejde videre med. Det ville dog være mere hensigtsmæssigt med et mere relevant domænenavn, så man ud fra navnet på siden kan se hvad der er tale om.

Ja, et mere sigende navn kan måske gavne projektet lidt. Umiddelbart er det den idé jeg allerhelst ville arbejde videre med - medmindre jeg får en knaldgod idé fra dette forum.
Tak for din mening, Sune.
 
Mvh Carsten 
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres besvarelser.
Jeg har besluttet mig at gå efter salg af websites, domænenavne samt ledig annonceplads af enhver art.
Det kræver ikke ret mange tilpasninger og kan derfor iværksættes uden de store omkostninger. Jeg prøver det af internationalt (dansk, tysk og engelsk) - det kunne jo være sjovt om det skulle lykkes
 
Aminobrugere får en lille gave sat ind på online-kontoen ved tilmelding. Det skulle gøre det muligt at køre et par auktioner helt gratis. www.abc-auktion.dk Bare lige skriv at du er "Amino"
 
 
Mvh Carsten
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det lyder som en meget fornuftig ide, du bør nok fokusere på salg af domæner og lign.
Der hvor jeg vil hen er at du skal satse på ting som ikke behøver blive solgt "over night" i første omgang, når du s¨har brugerne til det, kan du bedre begynde at sælge bannerplads osv. på eksempelvis dagsbasis, hvis nogle har pladser som ikke er blevet udnyttet. Der tror jeg at der kunne ligge et stort potentiale.
 
det var lige mine tanker held og lykke,
 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)