Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk med mulighed for salg af specifike produkter (deeplink)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gang i et større projekt (stadig på research plan). Det skal  på sigt gerne ende ud i et æstetisk flot online magasin med alt om nye trends (mode, mad,kultur osv.)

Jeg hsr styr på design, struktur, markeds og platform (wordpress).

Men da det bliver et rimeligt tidskrævende projekt, vil jeg jo gerne at projektet på sigt også kunne generere lidt indtæg. Jeg har derfor læst alt hvad jeg har kunnet finde om affiliate marketing - og ment det vil være den perfekte model til min ide.

Nu er jeg imidlerrid støt ind i problemer - da jeg skal finde udbyder af affiliate netværk - som udbyder partnerprogrammer som passer ind til, mit konkrete behov og tanker.

Da det er vigtigt at sitet tager sig æstetisk pænt og rent ud - vil jeg gerne undgå forstyrende bannere. Derfor var det min tanke at generere salg af produkter fra sitet ved hjælp af deeplink ( til produktbeskrivelser på diverse webshop)

Det kunne jeg gøre ved at beskrive forskellige trends og derefter vise produkter, som kan købes på diverse webshops. For forståelsens skyld har jeg vedhæftet et første screendump af et desingudkast.

Jeg søger altså efter partnerprogrammer som tillader at man finder produktbilleder på partnerens web shop og derefter deeplinker til produktet på webshoppen,

Jeg har fundet masser af udbydere med de rette kunder (webshops), men de tilbyder alle kun banner reklamer og eller tekst reklamer.

Er der nogen der kender gode udbyder hvor ovenstående ønsker kan indfries - jeg synes jo det skulle være en win-win sitiutaion for alle udbyde, partner og annoncør.

Håber meget nogen kan komme med gode bud på gode udbydere - danske ellerudenlandske.

Med venlig Hilsen

Max Rogild

http://maxr.dk/

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:35

Hej Max

Det ligner et super spændende projekt! 

De fleste steder hvor du kan oprette tekstlinks i affiliate systemerne, kan du også sagtens deeplinke. Spørg bare affiliate bureauerne om du må og hvordan du gør.

Hvis det ikke kan lade sig gøre fra dag 1 lige fra een bestemt webshop, så bare klø på alligevel og lav et fedt site. Når du har det fede site og trafikken, er det super let at forhandle med shops og bureauer osv, for du kan sikre dem ekstra penge i kassen, hvis de giver dig det, du vil have. :-)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:26

Hej Anders

1ooo takfor det, meget brugbar feedback - den tanke havde jeg ikke lige haft - når først statestikken er i top - er man jo i en god forhandlingssitiuation - man kan jo altid true med at -finde andre samarbejdspartnere.

MvH

Max

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36

Kig på webgains, de har en del feeds - ved dog ikke om de har noget som passer til din side. Alternativt kig på England der har de fleste netværk gode feeds.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:45

Hej Max

Hos Partner-ads tillader næsten alle vore partnerprogrammer (kampagner) at du deeplinker :-)

Derudover har vi p.t. 25 produktfeeds, hvor du også hente produkter fra.

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)