Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye regler for Google Adsense ansøgning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

googles adsense blog skriver de i dag om deres nye godkendelsesforløb for nye adsense ansøgninger.

Det lader til at de strammer op og vil sikre sig yderligere at deres nye publishers har forstået reglerne inden de slipper dem løs med rigtige adsense annoncer.

Kort fortalt går ændringen ud på at du først får dit site godkendt. Så sætter du tomme adsense blokke på, og så godkender Google dem og deres placering inden du bliver sat fri til at køre med rigtige adsense reklamer på dit site og på alle dine andre sites.

Jeg synes det giver fin mening at google på den måde lige dobbelttjekker at man er med på hvordan reglerne er.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke med? Fordi man måske har designet dem i en forkert størrelse, selvom det er lige til at finde deres størrelsesforhold på Google Adsense - eller?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på at det er placeringen, udformningen (fx om reklamerne kan forveksles med menuer), og antallet af reklamer, de kigger på. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:
Jeg gætter på at det er placeringen, udformningen (fx om reklamerne kan forveksles med menuer), og antallet af reklamer, de kigger på. 

Det gætter jeg også på.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så hvis du har en god position og du bliver godkendt og senere flytter til en anden position?

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Lasse:
Jeg gætter på at det er placeringen, udformningen (fx om reklamerne kan forveksles med menuer), og antallet af reklamer, de kigger på. 

Det gætter jeg også på.

Det håber jeg ikke. Selvfølgelig er det træls at folk klikker op en annonce ved en "fejl", men det giver altså gode penge når adsense annoncen kan forvekles med en menu ;-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@azzyh

Jeg gætter på det er som med kørekortet, først bliver du godkendt, og må så have annoncer på siden, bliver du snuppet med "ulovlig" placering, antal med mere, så mister du dit adsense kørekort.

Selvom du gør det ulovligt så behøver du ikke blive snuppet, men det er klart det bedste at holde sig til reglerne.:)

I det mindste hvis du ønsker at drive en forretning på det grundlag:)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Pedersen:
Jeg gætter på det er som med kørekortet, først bliver du godkendt, og må så have annoncer på siden, bliver du snuppet med "ulovlig" placering, antal med mere, så mister du dit adsense kørekort.

Selvom du gør det ulovligt så behøver du ikke blive snuppet, men det er klart det bedste at holde sig til reglerne.:)

I det mindste hvis du ønsker at drive en forretning på det grundlag:)

Fint billede!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Daniel Pedersen:
Jeg gætter på det er som med kørekortet, først bliver du godkendt, og må så have annoncer på siden, bliver du snuppet med "ulovlig" placering, antal med mere, så mister du dit adsense kørekort.

Selvom du gør det ulovligt så behøver du ikke blive snuppet, men det er klart det bedste at holde sig til reglerne.:)

I det mindste hvis du ønsker at drive en forretning på det grundlag:)

Fint billede!

Ja, bortset fra at man ikke først bliver sendt afsted med et blankt kørekort, og når man så har vist, at man kan finde ud af at have kortet det rigtige sted i pungen, så bliver ens navn trykt på.

Man kan selvfølgelig altid flytte rundt på reklamerne bagefter, og derfor kan jeg egentlig ikke se, hvad dette dobbelttjek skal gøre godt for.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)