Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg investere 50.000 i?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver egentlig fordi jeg har brug for nogle gode råd til hvad jeg skal invistere i? Ikke fordi pengene hænger på træerne men jeg har umiddelbart 50.000 jeg gerne vil invistere i et eller andet. Det behøver ikke at være noget som giver afkast lige her og nu. 

Har tit overvejet at importere og sælge varer fra udlandet og har haft nogle ideer til hvilke varer det skulle være. Men vil gerne høre om der er andre som har et godt foreslag??

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Granduca:

Jeg skriver egentlig fordi jeg har brug for nogle gode råd til hvad jeg skal invistere i? Ikke fordi pengene hænger på træerne men jeg har umiddelbart 50.000 jeg gerne vil invistere i et eller andet. Det behøver ikke at være noget som giver afkast lige her og nu. 

Har tit overvejet at importere og sælge varer fra udlandet og har haft nogle ideer til hvilke varer det skulle være. Men vil gerne høre om der er andre som har et godt foreslag??



Jeg kan slå dit græs 6 gange om året, de næste 15 år Smile 

On topic:
Hvis jeg var dig ville jeg sætte mig ned og tænke over hvad du virkelig ved noget om, også finde nogle produkter i den afdeling du kan importere også få lavet en webshop og sælge dem den vej. Men en investering i en webshop kræver også hårdt arbejde og pengene blomstre ikke af sig selv.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen mit græs kan slås på 10 minutter så der er der ikke mange penge i:) Tror du skal prøve at spørge dronning magrethe hun har meget græs!

Det var også det jeg tænkte og har også en niche jeg har interesse for. Men 50.000 er jo ikke meget hvis man skal have en pogrammør, som kan lave så flot en webshop som foreksembel din. 

Har overvejet at invistere dem i en lejlighed i egypten hvor jeg har gode kontakter. Der er det ganske betragtelige summer man kan tjene i løbet af få år, ved køb og salg.

Du vel ikke helt alene om din webshop?? Hvor når er du startet??

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg er alene om min shop, der åbnede i april måned 2011.

Jeg kan sende dig et uforpligtende tilbud på en webshop, hvis dette ønskes inkl. unikt design og hosting

Lyder godt med Egypten, måske dette er en idé - mange gjorde det jo med lejligheder i Tyrkiet i sin tid.

 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne også overveje microinvestering herinde.

Mon ikke flere nye spændende startups godt vil afgive lidt andel, mod at få lidt ekstra kapital til investering...

Lav måske et indlæg om det, så skal der nok komme en del henvendelser- så har du da nogle alternativer..

Mvh kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Guld er steget de sidste 11 år, undersøg markedet måske er det noget for dig.

Hvad investering angår er det altid.

Dine projekter > andres.

Du kender dig selv bedst, og det ikke altid andre folk er villig til at arbejde hårdt for det du har investeret.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det et godt bud, også noget i den dur jeg havde forestillet mig. Eksembelvis et solcenter eller en webshop eller lignende. Tak for kommentaren!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm ja har faktisk en konto hos noget som hedder ForexYard.com hvor man kan handle med ædelmetaller og olie. Der er mange muligheder det bare med at finde den bedste:) Tak for din kommentar!

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:
Guld er steget de sidste 11 år, undersøg markedet måske er det noget for dig.

Og alt erfaring viser jo at det vil blive ved med at stige.....

Eller NEJ. Undskyld, det er ikke rettet mod dig men jeg er sgu træt af den der lemming adfærd hvor folk valfarter mod Guld. Før det var det aktier og ejendomme.

Har ingen lært noget af boligmarkedet? Guld markedet kommer til at knække og det kommer til at knække stort, det er kun et spørgsmål om tid.

Køb på vej ned og sælg på vej op. Og det løb er, efter min mening, kørt for guld i denne omgang.

Hvis jeg havde 50.000,- så investerede jeg dem i mig selv. Uddannelser, kurser, en coach eller en mentor. Bliv den bedste til det du er god til og bedre til det du er elendig til.

Med venlig hilsen

Michael Rode

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok fat i noget Michael. Jeg vil nok også mene at guldhandlen ikke er hvad den har været. Der i mod er ejendomshandel stadigvæk ret lukrativt i visse dele af verden, som fx  i Nordafrika.  Du kan med ret stor sikkerhed købe et hus i Egypten og sælge det 4 år efter med en gevinst på 100% - Har faktisk leget med tanken om at lave et invisterings firma i ejendomme og finde investorer i Danmark til projektet. 

Ud over det, så er det et ualmindeligt godt foreslag med uddannelse! Tanken har strejfet mig, men det er blevet ved det. Tak for foreslaget!

Mvh

Aladdin

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)