Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg investere 50.000 i?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvad har du en stor passion for og en viden , det man er bedste til , tit den bedste investering

vis vil frem med en forretning drøm et eller andet må der haves so m drøm som giver ekstra energi , for at lave noget der ikke interesserende en i investring er svær gennemskue og man får ikke den en eller anden iværksættere drøm du har.

50.000 kr er dog så lidt jeg sættet dem banken og ikke investerer , hvad vis skal have nye bolig udbetaling og uddannelse koster også penge   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:17

Du har ret i at man skal invistere sin tid og penge i noget som interesserer en, så har man det rigtige overskud og drive. 

Dog skal du huske på at penge bare mister sin værdi i banken og specielt 50000 kan man ikke engang tjene renter på. Så at have dem stående i banken er nok det sidste jeg vil gøre. Heller invistere dem på aktiehandel:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I banken mister det ikke værdien , vis du ikke ved hvad du går ind er risikoen større for et tab og at sætte dem til siden , kan være det bedste nu , da en hurtig beslutning nu  på en forkert grund viden om dette emme , kan du lige pludselige ikke have råd til hvad du brænder for som iværksættere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:36

Find noget der interessere dig, og gør det til en forretning. Penge må aldrig kun være målet i sig selv  :)

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:25

Hej Granduka

Som flere her i tråden skriver, så bør man overveje at gemme dem til en udbetaling på et hus eller lignende

Man kan naturligvis også altid investere i diverse aktiver ala aktier eller ejerskab i virksomheder

Du er velkommen til at kontakte mig - jeg er gammel investeringsrådgiver og kan sagtens guide dig lidt

Du er også velkommen til at kigge her : http://www.investeringsagenten.dk/findinvestering.php - det er de færreste der kun søger efter 50.000 kr, men så kan det være du kan supplere det med arbejdskraft

Ligegyldigt hvad du måtte ønske så er du som skrevet velkommen til at kontakte mig

Held og lykke med overvejelserne

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:38

Mikael christiansen:

I banken mister det ikke værdien 

Kun hvis man venter for længe...inflationen er jo omkring 2%...

Tek-2518:

Find noget der interessere dig, og gør det til en forretning. Penge må aldrig kun være målet i sig selv  :)

Baahhh...hvorfor spiller folk ellers lotto? Eller tvinger sig selv på det samme røvsyge job hver dag i 40 år?

Som flere andre her i tråden er inde på: lad være med at investere dem i noget du ikke har forstand på - og hvis ikke du mener, at du har forstand nok på et specifikt område til at investere dem, så vent til du har det.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)