Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er bekendt med dette SEO/Google værktøj?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Undskyld - men du laver sjov, ikke? Du arbejder med SEO til daglig, skriver du i din profil. Men du henviser til Googles Keyword tool som et værktøj, der skulle vise dig din placering på et søgeord?

Eller er det mig, der har fået noget galt i halsen?

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Undskyld - men du laver sjov, ikke? Du arbejder med SEO til daglig, skriver du i din profil. Men du henviser til Googles Keyword tool som et værktøj, der skulle vise dig din placering på et søgeord?

Eller er det mig, der har fået noget galt i halsen?

Håber at det er for sjov - ellers skulle du give ham et godt tilbud på SEO LEX

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:40

Ja, der vist efterhånden frit spil på at kalde sig SEO mand...;)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:51

Bare fordi man arbejder med SEO til dagligt, behøver man jo ikke være go til det :-)

Spøj til side.

Tror du mener noget lidt andet, end du skriver?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 21:06

Hej Med jer :)

Rolig nu rolig nu!

Kom såmænd bare til at poste den forkerte URL, og det beklager jeg. 

Det er en funktion der ligger i Googles Keyword tool som hedder "annonceeksempel og diagnose", nu har jeg godt nok selv opdaget hvad problemet var... 

Syntes i er meget hurtige til at kaste afsted med stjerner og spydige kommentarer :) men det skal der jo også være plads til.

Her er den korrekte URL: https://adwords.google.com/d/AdPreview/?__c=1000000000&__u=1000000000&__o=cues

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 21:11

Hej Koludabyg

beklager, men det var en fejl - jeg kalder mig skam SEO mand, og er stolt af det! Syntes også jeg har retten til det, med min erfaring og de resultater jeg har skabt for rigtig mange virksomheder - men hvis det ikke er iorden med dig, pga. et fejlagtigt link, må jeg jo leve med det :)

Og ja, jeg er ikke ekspert i lige præcis dette Google værktøj " annonceeksempel halløj"

God aften til dig ihvertfald :) 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:15

Brug Google Chrome Incognito eller en proxy som Pagewash.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Skrevet kl. 21:20

Hej Erik

tak, men som nævnt har jeg fundet ud af hvad der var galt.

Det var såmænd bare fordi jeg kom til at bruge proxy det ene sted og kom til at bruge min egen IP det andet sted.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med det omtalte værktøj kan du få lov at se din annonce som den ser ud i "virkeligheden" på en alm brugersøgning, uden at det trækker ned i din CTR i din adwords statistik. Selve søgeresulatatet er, så vidt jeg ved "tilfældigt" og kan ikke bruges til at tjekke rankings med.

Hvis du vil tjekke rankings med sikkerhed for ikke at være påvirkert er nogen former for personificeringer kan du f.eks. læse og bruge denne http://www.semoblog.com/ungoogle/

/Ulrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)