Jeg har tidligere fået en del konstruktiv kritik på hjemmesiden, da jeg tidligere lagde den ud på dette forum. Det har ført til en lang række ændringer og forbedringer. Men en hjemmeside kan selvfølgelig altid blive beder. Derfor tager jeg en ny runde.
Jeg forventer at lave en eller anden mulighed for at købe og betale online, men jeg har endnu ikke besluttet hvilken slags jeg skal vælge (paypal, PBS eller en anden). I stedet giver jeg folk mulighed for at bestille bøger i starten og vedlægger en faktura, som skal betales efterfølgende. Det kan selvfølgelig misbruges, men forlaget har pt. kun en bog og en mere på vej, så der er endnu ikke tale om så mange bøger.
I må meget gerne afprøve funktionerne med at købe en bog og at tilmelde sig nyhedsbrevet - uden at det forpligter. Skriv blot "forsøg" eller "amino" som navn under begge dele, så sletter jeg bare de mails, jeg får med en sådan tekst.
Meste af indholdet er på et andet domæne altså bloggen lige indhold på egen siden, hele bloggen indhold ligger på en blog spot siden , i kan med fordele lave det på blog på eget siden , såsom wordpress det vil hjælpe jer i søgemaskinerne.
husk giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning
husk lav interne links struktur med jeres kerne ord , hver gang kerne ord nævnes links til en siden der omhandler dette emme hvor der står med h1
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hele siden ligger dog på samme placering, men de forskellige sider bliver vist igennem en Iframe, så det hele tiden er index siden, som står øverst. I forhold til SEO er det sikkert ikke det bedste, men det gør loading af siden hurtigere, når det kun er en del af siden, som skal opdateres. Desuden er børnebogsmarkedet anderledes end fx. tøj eller mobil marked. Folk vil ikke bare have en eller anden bog, men søger snarere en konkret bog. Og når jeg laver en google søgning på både forlagets navn og på den første bog, som vi hidtil har udgivet, så kommer jeg direkte til siden og andre relevante links for bogen/forlaget. Hvis vi havde en lang række børnebøger, ville jeg dog nok være mere interesseret i at tilrettelægge hjemmesiden for dem, der fx. søger "børnebøger" eller "børnebogsforlag" mv. Så det kan være jeg ændrer det senere.
Men tusind tak for at du tog tid til at komme med input.
Jeg synes det ser rimeligt ud. Jeg synes dog, at design og opsætning ser en smule gammeldags ud. Det er jo egentlig en del farver på siden, men den lidt mørke grå baggrundsfarve gør det lidt trist.
Angående det tekniske, så ville jeg nok undgå den iframe. Og jeg kan se, at de nederste oplysninger er lavet som et billede, det ville være bedre hvis det var tekst.
Ville det ikke være bedre at have et indtastningsfelt når man skal vælge antal bøger? Så kan man bestille mere end ti.