Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sådan at tolkninger af ting er meget forskelligt og det påvirker nogle mere end andre  lad dog alt det valgflæsk fise gennem hovedet, er der ikke lidt viral marketing over videoen for den får den omtale den skal have, bare lige med at lave sådan en lille frækkert som i kan hidse jer op over, og den fløjter ud i medierne for fuld skrue.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45

Jeg har tænkt lidt i dag hvor problemet ligger , det er ikke DF , det udlænding men hele samfundet til sammen hvordan i alt tager i mod dem

Nu når bor i Kokkedal , ser man lidt børn bliver hjemme , kommer ikke i børnehave , børn der kommer i skole går samme kun med andre udlænding , når de unge børn får fri , går de i ikke fritidshjem , de går hjem til mor der passer dem opdrager .

Enhver kan så se de lære ikke danske sprog , de lære ikke vores kultur og når nu ikke er tyverierne der bringer folk meste i kog , men når høre de overfalder andre dansker du er for frigjort du er ikke som os .

Hvem er skylden det er forældre , men lige så meget kommune og landet der ikke gør noget ud ad få dem ind i samfundet .

Kan dog se nogle lige til ting der kan gøres

Skal gå i fritidshjem ikke hjem til forældre

Få mor på arbejde hun skal ikke kun passe børn .

Far derhjemme ser jeg tit sider på bænken , hvad sker med drengene de sider på en anden bænk , de er jo ikke opdraget til at arbejde hjemme , fra deres hjemland laver de arbejdet ud

Drengene gør som far , men far kan de ikke overtage hans plads som de gør  i deres hjemland og kultur .

Drenge får ikke en uddannelse da far ikke har en uddannelse, hvad sker når de kommer ind i en kultur der er anderledes

Pigerne har været bedre grunden er ligetil de går derhjemme og sider ikke på hjørnet og snakker pigerne sider derhjemme, dette giver dem ro til at studere de bliver bedre i samfundet, problemet er så kultur kvinder plads er derhjemme nu har de dobbelt arbejde, drengene er sure og vrede og laver ballade , nu er det kvinder får magten vi ser flere der river tørklæde af og går uden det , de bliver udstødt af familien og forfulgt , ikke sjovt at være kvinde .

Ingen er det let for, men ser da løsning, den kommer nok , men nok lige i morgen men om nogle genirationer .

Børne er dem der skal starte med børn skal i børnehave og vuggestue , når hjem fra skole på fritidshjem og derhjemme skal mor på arbejde og far væk fra bænken , hvordan lige det skal lykkes , kræver en del , for vores kultur er forskellige , men ser frem til der sker noget.

DF videoen skære op nogle problemer der er , men fremsætter ikke modellen , måske kan de komme frem med et budskab og når mange ser hvad der sker.

Mange af deres vælger de er ældre dansker  jo de sider jo ude i de ghettoer og ønsker drengene i skolen og fatter ikke dem , men jeg tror også vis de kom i skole og forældre var en anderledes opdragelse var der ,  intet DF .

Desuden kender nogle stykker ældre der bor sådanne steder og grundene er de ikke forstår dem , hvorfor render de rundt på gaden og ikke ligesom dansker som flere tallet gør gå samme i fitness centret og går noget mere i skole end udlænding gør

Alt dette kan man side og se og man kan jo se , vis ser fjernesyn , men vis bor tæt på opleves det med øjne og ældre og den anden gruppe bor tit op ad hinanden da de ikke har vilde penge mere ligesom den anden gruppe der er de begge på overførelse indkomst , så det er få , der kigger på hinanden

Gid dette ville ændre sig og hvem kan får denne ændring i gang stemmer jeg gerne på , men går også meget op i miljøet hader den forurening på denne jord , så er ikke sikker hvad der stemmes på endnu.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:59

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:29

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:
Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1610580.ece

Mit indlæg var så ikke helt ved siden af.... håber ikke du har fåe hovedpine af at ryste det Smile

Måske også forkert tror ikke den vilde forskel forhold til kokkedal hvad jeg ser , videoen viser forkert billedet men der er problemer med det er nogle andre

problemet jeg ser når unge studeren flytter ind i ungdoms bolig især piger de flytter hurtigt væk , drenge kigger mystisk på de danske piger der går delvis afklædte .

Jeg ser ikke mange overfald men dem der ikke passer samme i gruppen bliver chikaneret og overfaldet og der er ikke mange piger der ønsker råbt efter mv., jeg har også det lidt svært som stripper  råber efter en gang blevet overfaldet grundet er stripper og det er ikke sjovt, de gamle behandler de med respekt pigerne forfærdeligt fuldstændigt forkert videoen  .

jo de ældre pensionister ser hvad sker , som er dansker tvivler jeg  ikke det skaffe mange DF stemmer når de ser de råber efter folk mv 

Gamle koner tror jeg mere er dansker mindste ligeså meget overfalder for vi har ikke samme kultur respekter de gamle mennesker og behandle kvinder som møg , vi er forskellige i den grad og det er kultur sammenstød i den grad .

Desuden afsløret de ikke bor der ud, jeg mener de er helt forkert på den hvad der skaber konflikterne i de videoer jeg her set.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 00:50

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:
Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

Mit indlæg var så ikke helt ved siden af.... håber ikke du har fåe hovedpine af at ryste det Smile

Måske også forkert tror ikke den vilde forskel forhold til kokkedal hvad jeg ser , videoen viser forkert billedet men der er problemer med det er nogle andre

problemet jeg ser når unge studeren flytter ind i ungdoms bolig især piger de flytter hurtigt væk , drenge kigger mystisk på de danske piger der går delvis afklædte .

Jeg ser ikke mange overfald men dem der ikke passer samme i gruppen bliver chikaneret og overfaldet og der er ikke mange piger der ønsker råbt efter mv., jeg har også det lidt svært som stripper  råber efter en gang blevet overfaldet grundet er stripper og det er ikke sjovt, de gamle behandler de med respekt pigerne forfærdeligt fuldstændigt forkert videoen  .

jo de ældre pensionister ser hvad sker , som er dansker tvivler jeg  ikke det skaffe mange DF stemmer når de ser de råber efter folk mv 

Gamle koner tror jeg mere er dansker mindste ligeså meget overfalder for vi har ikke samme kultur respekter de gamle mennesker og behandle kvinder som møg , vi er forskellige i den grad og det er kultur sammenstød i den grad .

Desuden afsløret de ikke bor der ud, jeg mener de er helt forkert på den hvad der skaber konflikterne i de videoer jeg her set.

Det var ikke et svar til dig Mikael Smile

Køb ren argan olie her

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 00:59

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Nej så galt går det nok ikke Big Smile

Buttom line, der er valg kamp, der bruges ufine midler så som manipulation og overdrivelse fra alle partiers side - se f-eks denne her reklame video fra LA http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5WTKj76RGLM - det er der overdrivelse der er til at forstå. Men man siger jo overså at overdrivelse fremmer forståelsen :)

Godt at de "uafhængig" økonomer også bliver hørt http://www.bt.dk/politik/las-egne-oekonomer-undsiger-anders-samuelsen  så vildledning af folk forsætter Big Smile

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:05

Entrepreneur - Jan:

Fashion-Seller:

Fedt at man allerede på 3. dagen vælger at lancere valgkampens mest elendige video/budskab...

Lige meget hva alle andre laver fra nu af, så er det et step i den rigtige retning...

At Pia så forsvare den, det viser vel blot, hvor desperate DF åbenbart er...

Der kan desværre også være den mulighed, at det er 100% planlagt og man ønsker en konfrontation som man så kan brygge videre på.

Selvom manden fortjener en afklapsning, så håber jeg ikke han får det, da valgkampen så vil tage en anden drejning.

DF er færdige, de har ikke mere at byde ind med og de bliver valgets største tabere.

For mig at se er det ikke et problem at videoen vises, problemet er at der ikke er nogen der tager til genmæle, for videoer der skulle vise visse medlemmer af DF sande jeg, vil ikke blive accepteret grundet overtrædelse af racismeparagraffer og meget mere.

DF får derfor frit spil i det mediecirkus da man ikke kan lave videoer der illustrerer det nederdrætige og udanske menneskesyn som nogen DF´ere har og som nogle af dem er dømt for at offentliggøre.

Jeg er ganske overbevist om at PK hele tiden har kendt til den video og fulgte man pengene, så ville det nok vise sig at være korrekt. Og hvorfor kendte PK til den? fordi hendes reaktionsmønster og kropssprog klart indikerer det.

Jeg tror nu heller ik, at de to videoer fra ham DF´eren er tilfældige... Men jeg håber satme, at det her er deres dårligste bud på et budskab!

Jeg tvivler på, at pengene kommer fra DF toppen, da de videoer er så primitive, at selv en tegneserie på en klippevæg, er dyre at lave! Ja selv en 8. klasse ville kunne lave et mere professionelt indslag...

Jeg håber bare, at de kære politikere vælger en valgkamp, hvor det er politik og gøremål, som kommer i fokus, fremfor alle mulige åndsvage sideemner uden relevans...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:37

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:
Så hils i Vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

Jeg skrev da min mening er denne og jeg mener videoen viser det forkert billedet det ville jeg videre formidle til dig , jeg bor i jo også i en indvandre ghetto så har nogle ting tæt på min hver dag og det er sikkert noget ligne i vollsmose

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:52

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:
Så hils i Vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

Jeg skrev da min mening er denne og jeg mener videoen viser det forkert billedet det ville jeg videre formidle til dig , jeg bor i jo også i en indvandre ghetto så har nogle ting tæt på min hver dag og det er sikkert noget ligne i vollsmose

Mit svar var til Hamburg1991 omkring statistikker som han ikke mente var rigtige, men som så viste sig at være det alligevel.

Dansk Farce er i fuld gang med at undergrave sin egen magt og det passer mig fint, det lader til at danskerne efterhånden er begyndt at forstå sandheden og ikke hopper på løgnhistorierne, bare synd det skulle tage så mange år.

Ikke mere snak om Dansk Farce på denne side af kl. 18.00 - solen skinner vejret er skønt og pigerne smukke - mere har vi ikke brug for Cool

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Mit svar var til Hamburg1991 omkring statistikker som han ikke mente var rigtige, men som så viste sig at være det alligevel.

Dansk Farce er i fuld gang med at undergrave sin egen magt og det passer mig fint, det lader til at danskerne efterhånden er begyndt at forstå sandheden og ikke hopper på løgnhistorierne, bare synd det skulle tage så mange år.

Ikke mere snak om Dansk Farce på denne side af kl. 18.00 - solen skinner vejret er skønt og pigerne smukke - mere har vi ikke brug for Cool

Som jeg skrev vidste jeg godt du skrev til ham men nu er det en debat tråd og jeg mente det var et relevant input jeg skrev derfor skrev jeg det .

Solen skinner da ikke lige nu det gjorde den for 20 minutter siden nu begynder det at regne igen 

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)