Nederdrægtigt er det når man generaliserer overfor en bestemt bfolkningsgruppe : Det gør medlemmer af DF Løgnagtig: Når man taler direkte usandt og siger at muslimske fædre voldtager sine døtre, så lyver man: Det gør medlemmer af DF. Misvisende: Når man ikke drager alle hensyn ind i et "billede" man lægger for dagen, så er man misvisende. Det er misvisende at indvandrere generelt overfalder gamle damer, det er en lodret løgn: Det fremviser DF medlem i videoen Racistiske: Flere medlemmer er dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og er derfor racister. Tåbelige: Mennesker der er forblindede af ideologier er i mine øjne tåbelige : Nogle DF´ere er tåbelige ikke alle. Kriminelle: Se ovenfor.
Der er ingen tvivl om hvor mærkaten skal sættes. Jeg ville ikke debattere på dette niveau. |
Entrepreneur - Jan:Hamburg1991:Så håber jeg da for dig at du kommer til at bo i Vollsmose, du vil helt sikkert nyde det når du har dine statisikker at læne dig op ad.Kommer jeg aldrig til, men har da ofte min gang i Mjølnerparken - jeg har ingen problemer.
Alle samfund har deres udfordringer, men udfordringerne løses ikke ved at marginalisere en gruppe af folkningen grundet deres religiøse tilhørsforhold og fremstille dem på den måde. Bemærk at det alene er muslimer der gås efter, og det faktisk forholder sig således at de mere seriøse røverier begås af folk fra østblokkene som er katolikker!!!!!!!
Der er ingen andre partier i landet Danmarks historie medlemmerne har været så nederdrægtige, løgnagtige, misvisende, racistiske, tåbelige og kriminelle som DF.
Nå men nok om det mit liv er for kort til Dansk Farce
Det er jo på grund deres kultur og religion de råber efter pigerne eller tæsker dem i Kokkedal eller kalder stripper hvad som helst eller direkte prøver at tæske dem grundet deres lidt mere friholding , du skal i hvert passe på der og være ikke for meget anderledes .
vi skal lære at acceptere hinanden som vi er og jo det skaber mere opmærksomhed når de går det grundet man direkte kæde det samme med forskellen i kulturen og der er lidt mere i disse grupper .
Dansker laver også vold med det afspejler ikke i samme grad lige mod kultur forskellen , der er ikke samme grad artiklen kan skrives , når man ikke kan rigtigt kan sammenkæde hvorfor
Østblokken kommer ikke i samme grad frem da de er ligeglade mere , der er ikke grundet du gik bart derfor stjæler de , de stjæler grundet penge og derved mindre at skrive om for dem der bringer nyheden i avisen en historien der står om forskellen er en lang større nyheds værdi
Håber der findes en løsning så vi kan til passe hinanden mere , men så lang tid så stor forskel vil DF være der
Jeg synes vi bare skulle være venlig mod hinanden og ikke kigge skævt til hinanden og lære at acceptere hinanden
Bliv gratis medlem