Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DF's valgvideo - er det at gå over stregen?

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted specielt de dage hvor man ikke blev jagtet af en med an knallertkædet, eller blev vækket midt om natten af politiet og brandbilerne. Jeg kender stadig folk der som på ingen måde tør udtale sig om forholdene der af frygt for repressalier, så jeg det er da dejligt at se er der er nogen som tør stå frem og adressere en problem stilling som andre åbenbart syntes værende ikke eksisterende.

Løgn og latin - Odense er ikke værre end andre steder... Tallene er fra de sidste 6 kvartaler. Så det er ikke sagesløse der får røvfuld, så de overfald der sker er interne eller relateret til druk/fester i weekender

Vold mod sagesløs
Odense 0 0 0 0 0 0

Røveri
Odense 48 45 45 39 32 27

Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hamburg1991:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted specielt de dage hvor man ikke blev jagtet af en med an knallertkædet, eller blev vækket midt om natten af politiet og brandbilerne. Jeg kender stadig folk der som på ingen måde tør udtale sig om forholdene der af frygt for repressalier, så jeg det er da dejligt at se er der er nogen som tør stå frem og adressere en problem stilling som andre åbenbart syntes værende ikke eksisterende.

Løgn og latin - Odense er ikke værre end andre steder... Tallene er fra de sidste 6 kvartaler. Så det er ikke sagesløse der får røvfuld, så de overfald der sker er interne eller relateret til druk/fester i weekender

Vold mod sagesløs
Odense 0 0 0 0 0 0

Røveri
Odense 48 45 45 39 32 27

Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på Big Smile båndet og ryste på hovedet

M                                                                                                                                                 

Jeg bor også Kokkedal og oplever lidt af hvert , ja der bor mange udlænding , man må sige DF har været dygtige for valgprognoserne de går frem ad , man kan sige meget de er gode til at bruge psykotiske virkmidler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:12

Hamburg1991:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Vold mod sagesløs
Odense 0 0 0 0 0 0

Røveri
Odense 48 45 45 39 32 27

Det er tal fra Politiet og Danmarks Statistik - så ryst du bare på hovedet. Uanset om du kan lide det eller ej, så har der ikke været konstaret episoder som du angiver (som jeg kategoriserer som vold mod sagesløs) og derfor passer din misvisende propaganda ikke, ligesom meget andet der kommer fra DF netop IKKE underbygges af de faktuelle tal, men relateres til enkeltsager der piskes op og dermed forvrænger billedet.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Entrepreneur - Jan:

Hamburg1991:

Vold mod sagesløs
Odense 0 0 0 0 0 0

Røveri
Odense 48 45 45 39 32 27

Det er tal fra Politiet og Danmarks Statistik - så ryst du bare på hovedet. Uanset om du kan lide det eller ej, så har der ikke været konstaret episoder som du angiver (som jeg kategoriserer som vold mod sagesløs) og derfor passer din misvisende propaganda ikke, ligesom meget andet der kommer fra DF netop IKKE underbygges af de faktuelle tal, men relateres til enkeltsager der piskes op og dermed forvrænger billedet.

m                                                                                                                                               

En ting er sikker det er dem går meste frem i valgprognoserne så det virker og ser ud til de bliver større end før sidste valg , så de er gode til bruge det psykologiske effekter , jo mere vi giver dem medie opmærksomhed jo mere går de frem ad kan man se på mening målingerne , mange hader dem ser også ud til den modsatte gruppe bliver større 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:27

Entrepreneur - Jan:

Så håber jeg da for dig at du kommer til at bo i Vollsmose, du vil helt sikkert nyde det når du har dine statisikker at læne dig op ad.

Kan du forøvrigt nævne et parti som ikke forvrænger billedet, jeg har aldrig hørt om et?

PS: Jeg meldte selvfølgelig ikke at jeg blev jagtet af en med en knallerkæde!! mon ikke der også er andre ting som ikke bliver meldt til Politiet og Danmarks Statistik?

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:34

Hamburg1991:
Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted

Sjovt for det har jeg også..... du har ret i at det er et dejligt sted og når man lærer folk at kende så er der ingen problemer med dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:35

Hamburg1991:
Så håber jeg da for dig at du kommer til at bo i Vollsmose, du vil helt sikkert nyde det når du har dine statisikker at læne dig op ad.

Kommer jeg aldrig til, men har da ofte min gang i Mjølnerparken - jeg har ingen problemer.

Alle samfund har deres udfordringer, men udfordringerne løses ikke ved at marginalisere en gruppe af folkningen grundet deres religiøse tilhørsforhold og fremstille dem på den måde. Bemærk at det alene er muslimer der gås efter, og det faktisk forholder sig således at de mere seriøse røverier begås af folk fra østblokkene som er katolikker!!!!!!!

Der er ingen andre partier i landet Danmarks historie medlemmerne har været så nederdrægtige, løgnagtige, misvisende, racistiske, tåbelige og kriminelle som DF.

Nå men nok om det mit liv er for kort til Dansk Farce

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:54

Entrepreneur - Jan:

Ja ja, men hvordan forholder du dig til, at 92% af al kriminalitet (eller i hvert fald røverier) på Københavns Hovedbanegård (ved ikke om det er tilsvarende tal for Dybølsbro Station og Vesterport Station), begås af udlændinge?

Der får du svært ved at trække propagandekortet, da det er faktuelle tal, og ikke noget forsøg på at forvrænge noget som helst... Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 13:56

Entrepreneur - Jan:

Alle samfund har deres udfordringer, men udfordringerne løses ikke ved at marginalisere en gruppe af folkningen grundet deres religiøse tilhørsforhold og fremstille dem på den måde. Bemærk at det alene er muslimer der gås efter, og det faktisk forholder sig således at de mere seriøse røverier begås af folk fra østblokkene som er katolikker!!!!!!!

Nu hører jeg godt nok dårligt, men jeg mener at kunne høre at han siger "at de der kriminelle Invanderer skal ud" ikke noget om de er muslimer eller katolikker. (At marganilasere det på en gruppe udfra deres religion vil være OVERORDENLIGT tåbeligt, det skal selvfølgelig gælde for alle over en kam)

Entrepreneur - Jan:

Der er ingen andre partier i landet Danmarks historie medlemmerne har været så nederdrægtige, løgnagtige, misvisende, racistiske, tåbelige og kriminelle som DF.

Har du statistisk belæg for det eller er det bare, hvad var det du kaldte det....løgn og latin?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:02

Hamburg1991:
Har du statistisk belæg for det eller er det bare, hvad var det du kaldte det....løgn og latin?

Nederdrægtigt er det når man generaliserer overfor en bestemt bfolkningsgruppe : Det gør medlemmer af DF

Løgnagtig: Når man taler direkte usandt og siger at muslimske fædre voldtager sine døtre, så lyver man: Det gør medlemmer af DF.

Misvisende: Når man ikke drager alle hensyn ind i et "billede" man lægger for dagen, så er man misvisende. Det er misvisende at indvandrere generelt overfalder gamle damer, det er en lodret løgn: Det fremviser DF medlem i videoen

Racistiske: Flere medlemmer er dømt for overtrædelse af racismeparagraffen og er derfor racister.

Tåbelige: Mennesker der er forblindede af ideologier er i mine øjne tåbelige : Nogle DF´ere er tåbelige ikke alle.

Kriminelle: Se ovenfor.

Hamburg1991:
Nu hører jeg godt nok dårligt, men jeg mener at kunne høre at han siger "at de der kriminelle Invanderer skal ud" ikke noget om de er muslimer eller katolikker. (At marganilasere det på en gruppe udfra deres religion vil være OVERORDENLIGT tåbeligt, det skal selvfølgelig gælde for alle over en kam)

Der er ingen tvivl om hvor mærkaten skal sættes. Jeg ville ikke debattere på dette niveau.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 8 (73 indlæg)