Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på |
Hamburg1991:Entrepreneur - Jan:Hamburg1991:Nu har jeg selv været så heldig at jeg har prøvet at bo i Vollsmose et års tid, hvilket for øvrigt var et dejligt sted specielt de dage hvor man ikke blev jagtet af en med an knallertkædet, eller blev vækket midt om natten af politiet og brandbilerne. Jeg kender stadig folk der som på ingen måde tør udtale sig om forholdene der af frygt for repressalier, så jeg det er da dejligt at se er der er nogen som tør stå frem og adressere en problem stilling som andre åbenbart syntes værende ikke eksisterende.
Løgn og latin - Odense er ikke værre end andre steder... Tallene er fra de sidste 6 kvartaler. Så det er ikke sagesløse der får røvfuld, så de overfald der sker er interne eller relateret til druk/fester i weekender
Vold mod sagesløs Odense 0 0 0 0 0 0
Røveri Odense 48 45 45 39 32 27 Så hils i vollsmose, du må jo bo der ude siden du kan udtale dig på den måde - hvis ikke .... ja så kan man vel kun trække på
båndet og ryste på hovedet
M
Jeg bor også Kokkedal og oplever lidt af hvert , ja der bor mange udlænding , man må sige DF har været dygtige for valgprognoserne de går frem ad , man kan sige meget de er gode til at bruge psykotiske virkmidler