Fodnot teksten kan nærmeste ikke læses få det lavet i en farve langt væk fra baggrunden farven da det virker mystisk i skal skjule den tekst.
Mest er med på siden, videoer og billeder er dog blevet vigtigere på sin egen siden og det er videoovervågning så det er meget nærliggende med en video hvordan i video overvåger .
Blog gerne mere lidt på siden nyheder , der er ingen nyheds siden på din siden , dette vil øge meget den interne struktur på siden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Måske mangler jeg lidt flere produktbilleder end dem der er i toppen.
Rent grafisk har jeg lidt problemmer med at i bruger fast for og bagkant på nettet. Det giver nogle uforholdsmæssige store ordmellemrum som jeg ikke synes så godt om. Jeg synes også i har lige rigelig lange linier. I har omkring 85 tegn og reglen er max 70.
Det er sikkert noget i har overvejet og så er det fint, men det var lige hvad jeg kunne finde der sprang i øjnene.
Måske mangler jeg lidt flere produktbilleder end dem der er i toppen.
Får lige lavet lidt flere produktbilleder, ville bare ikke plastre siden for meget til..
Ronni Noer Høirup:
Rent grafisk har jeg lidt problemmer med at i bruger fast for og bagkant på nettet. Det giver nogle uforholdsmæssige store ordmellemrum som jeg ikke synes så godt om. Jeg synes også i har lige rigelig lange linier. I har omkring 85 tegn og reglen er max 70.
Det er sikkert noget i har overvejet og så er det fint, men det var lige hvad jeg kunne finde der sprang i øjnene.
Ja det driller også mig, at den trækker teksten ud sådan.
Har prøvet med text-align:left; så den ikke køre med text-align: justify;