Mikkel Mikjær Christensen: Jeg har såmænd bare været med til at rede en af de kunder som du havde lovet lidt mere end du kunne holde ... det ved du også godt, umiddelbart troede jeg at du helst ville holde det ude af debatten. Men de blev lovet en fuld ud fungerende webshop, og de endte med en løsning de selv måtte kaste halvanden måneds ekstra udvikling i for at den levede op til de krav de havde.
Sjovt som du kan trykke på mine knapper. Jeg plejer normalt at være meget sober i min debat.
Du har set een side at en sag. Jeg lover IKKE mere end jeg kan holde! Vi leverer ikke en service hvor vi "designer til du er tilfreds" - så kunne vi ikke levere en shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway. Vi laver et unikt design ud fra en krav spec vi sender til kunden, faktisk laver vi flere design udkast. Kunden har så flere omgange hvor han/hun kan komme med rettelser til designet. Alt dette er vi meget åbne om og man kan se præcist hvad man får.
Hvis man stadig er utilfreds med designet efter dette, ja så er det faktisk kundens egen skyld.
Selv når det er sagt så er jeg meget interesseret i at have glade kunde og så den ene kunde du taler om, betalte aldrig noget på trods af at jeg selv og teamet brugte mange flere timer end normalt og jeg selv stod med et tab da ansatte jo skal betales.
Jeg vil sige at jeg har den absolut mest professionelle løsning i det pris niveau, er den for alle? Nej. Der er nogen der gerne vil holdes mere i hånden og hvis jeg snuser mig frem til dette i salgs fasen, henviser jeg altid til en af mine konkullegaer.
Men Mikkel, desværre ikke til dig.
Mikkel Mikjær Christensen: Udover det er det forbudt at bruge stjerner som straf på Amino, og det er selvfølgelig meldt til moderatoren.
Sikke noget pjat, du siger direkte forkerte ting om min service som du tydeligvis ikek har sat dig ind i. Jeg kunne gøre meget mere end bare give dig 1-stjerne (hvilket jeg har).
Det var da en værre omgang tudeprinsesse. I de sidste par år her på Amino har jeg fået 1-stjerne under 5 gange. Hvor du er een af dem - sidste gang returnerede jeg ikke den 1-stjerne da det er dårlig karma, men når du skriver direkte forkerte og misvisende ting om mig og min service er det et udemærket redskab.