Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan lave vores shop!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. 

Vi søger en der kan lave vores hjemmeside.

Her har vi en hjemmeside som matcher på både den designmæssige og indholdsmæssige side: http://www.bricksworth.com/  

vi kan godt lide sidens enkelthed, og gennemskuelighed. Også slideshowet midt på hjemmesiden er vigtig.

vores hjemmeside skal bruges som en ehandel der udbyder ''snapbacks'' af forskellige slags. ud fra disse oplysninger beder vi dig om at komme med et konkret bud på en pris. 

MVH Benjamin Falck. 

53534686 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin,

Dette kan vi levere til dig. Vi kan levere en totalløsning til kr. 5.499,00 eskl moms. Med i prisen er der hosting for de næste 12 mdr.

DBH

Morten

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin

Det der er alt for løst at udbudsgrundlag til en webshop, som det jo er du efterspørger. Hvor meget vil du lave selv? Har du design? Skal der automatisk indlæses produkter? Hvordan ønsker du visningen af produkter skal foregår?

Der er _masser_ af vigtige spørgmål der skal belyses før du kommer i nærheden af at kunne bruge et tilbud til noget som helst seriøst. Umiddelbart skal du skyde på en pris mellem 25 og 30.000kr for en brugsklar løsning, kommer du længere ned i pris ender du med en Ikea-løsning hvor du skal lave halvdelen af arbejdet selv, hvilket, bevares da vel, også kan være en ønskelig strategi men det er jo derfor jeg efterspørger mere viden :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endelig en Amino der oplyser fornuftige priser - selvom de er lidt højere end dem jeg ville tilbyde synes jeg stadig er det er godt at man får et realitetstjek. Alle er efterhånden blevet webdesignere der sætter pris over kvalitet med tilbud på 100kr for en hjemmeside.

Tak for det.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:50

Mikkel Mikjær Christensen:
Umiddelbart skal du skyde på en pris mellem 25 og 30.000kr for en brugsklar løsning, kommer du længere ned i pris ender du med en Ikea-løsning hvor du skal lave halvdelen af arbejdet selv

Ahh... ikke helt. Vi leverer en køreklar shop til 9.995,- (man skal selv putte indhold ind og ansøge PBS, men det er også det).

Prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer og har en proces der har været mere end 30 shops igennem.

Men du har ret, skulle vores produkt leveres af danske udviklere/designere med samme erfaringsgrundlag ville prisen være mindst 30.000.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Rasmus Lindgren:

Ahh... ikke helt. Vi leverer en køreklar shop til 9.995,- (man skal selv putte indhold ind og ansøge PBS, men det er også det).

Vi har diskuteret din løsning før ... den er jo ikke køreklar, brugeren er jo efterladt til sig selv når dine Indonesere er færdige med at lave selve installationen ... Indhold, SEO, Opsætning og tilpasning er jo det som virkelig trækker tænder ud ... Mén man sparer selvfølgelig stadig lidt med din løsning, hvis man er indstillet på at lave en del af arbejdet selv og sætte sig ind i hvordan det gøres så er det helt bestemt en brugbar løsning :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Lindgren:

Vi har diskuteret din løsning før ... den er jo ikke køreklar, brugeren er jo efterladt til sig selv når dine Indonesere er færdige med at lave selve installationen ... Indhold, SEO, Opsætning og tilpasning er jo det som virkelig trækker tænder ud ... Mén man sparer selvfølgelig stadig lidt med din løsning, hvis man er indstillet på at lave en del af arbejdet selv og sætte sig ind i hvordan det gøres så er det helt bestemt en brugbar løsning :)

Hvad er det dog for noget pjat Mikkel. Jeg er ikke helt klar hvorfor du har behov for at udtale dig om vores service når du tydeligt ikke aner hvad det går ud på. Jeg er selvfølgelig klar over at vi kan tilbyde en langt billigere pris end du nogensinde ville kunne.

1) Vi leverer et produkt til en fast pris og da nogen har mange produkter og nogen få, har vi ladet det være op til vores kunder at oprette disse. Det giver også mening da de jo alligevel skal lære det før eller siden.

2) SEO og markedsføring er et sort hul man altid kan bruge tid og energi på, men vi leverer som udgangspunkt Magento shops der er så onpage optimeret som de overhovedet kan være! 

3) Vi bruger ikke indonesere, jeg aner ikke hvor du har det fra. Teamet er placeret i østeuropa uden at jeg skal komme nærmere ind på placeringen. Teamet har tilsammen leveret over 70 magento shops, herunder også ganske store installationer. Selv har vi kørt over 30 shops igennem vores pris til fast pris.

4) Jeg er ikke en 17 knejt der siddder hjemme i kælderen og hygger mig det her. Du om nogen burde kende mit CV. Alene det at få mig på sidenlinien på et projekt til 10K er et scoop. Når jeg er ude som konsulent ligger jeg typisk på en 120K om måneden og mine kunder ligger i enterprise segmentet sammen med ministerier osv.

Prøv dog at være lidt mere positiv og lad dog være med at udtale dig om ting du tydeligvis ikke aner noget om. Jeg udtaler mig heller ikke negativt om de ting du render og hiver i.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:25

Rasmus Lindgren:

Hvad er det dog for noget pjat Mikkel. Jeg er ikke helt klar hvorfor du har behov for at udtale dig om vores service når du tydeligt ikke aner hvad det går ud på. Jeg er selvfølgelig klar over at vi kan tilbyde en langt billigere pris end du nogensinde ville kunne.

Jeg har såmænd bare været med til at rede en af de kunder som du havde lovet lidt mere end du kunne holde ... det ved du også godt, umiddelbart troede jeg at du helst ville holde det ude af debatten. Men de blev lovet en fuld ud fungerende webshop, og de endte med en løsning de selv måtte kaste halvanden måneds ekstra udvikling i for at den levede op til de krav de havde.

Rasmus Lindgren:

4) Jeg er ikke en 17 knejt der siddder hjemme i kælderen og hygger mig det her. Du om nogen burde kende mit CV. Alene det at få mig på sidenlinien på et projekt til 10K er et scoop. Når jeg er ude som konsulent ligger jeg typisk på en 120K om måneden og mine kunder ligger i enterprise segmentet sammen med ministerier osv.

Uha du er dejlig ja ... det kan jeg godt se, du er ganske klog at høre på 90% af tiden det er bare en skam at du ødelægger det for dig selv med de sidste 10%, og når du nu er færdig med at sætte dig op på en piedestal syntes jeg du burde komme ned til os andre og se realiteterne lidt i øjnene.

Det eneste jeg skriver er det samme som du selv ... at man ikke får en køreklar shop som resultat af dit produkt, men at man får en del af puslespillet. Så tag dog for pokker og bliv voksen istedet for den barnlige opførsel der.

Udover det er det forbudt at bruge stjerner som straf på Amino, og det er selvfølgelig meldt til moderatoren.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 05:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus og Mikkel

Med fare for at få et hak i tuden blander jeg mig lige her. I har jo begge ret på hver sin måde problemet er at Mikkel taler om noget andet end Rasmus gør.

En køre klar shop i mine øjne er en shop hvor der er gjort klar til jeg enten kan hyre en SEO ekspert til det eller jeg kan forsøge selv, så vidt jeg kan se skriver Rasmus også man selv skal fylde indhold i osv.

En ting vil jeg dog sige jeg har endnu ikke hørt om udbydere som tilbyder en fast pris på en shop hvor SEO er en del af tilbuddet, det er min forståelse at det er det ret svært at give faste priser på god SEO, så det ville det vel også være i denne sammenhæng eller ?

/allan

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:14

Jeg har såmænd bare været med til at rede en af de kunder som du havde lovet lidt mere end du kunne holde ... det ved du også godt, umiddelbart troede jeg at du helst ville holde det ude af debatten. Men de blev lovet en fuld ud fungerende webshop, og de endte med en løsning de selv måtte kaste halvanden måneds ekstra udvikling i for at den levede op til de krav de havde.

Sjovt som du kan trykke på mine knapper. Jeg plejer normalt at være meget sober i min debat.

Du har set een side at en sag. Jeg lover IKKE mere end jeg kan holde! Vi leverer ikke en service hvor vi "designer til du er tilfreds" - så kunne vi ikke levere en shop til 9.995,- inkl. hosting og betalingsgateway. Vi laver et unikt design ud fra en krav spec vi sender til kunden, faktisk laver vi flere design udkast. Kunden har så flere omgange hvor han/hun kan komme med rettelser til designet. Alt dette er vi meget åbne om og man kan se præcist hvad man får.

Hvis man stadig er utilfreds med designet efter dette, ja så er det faktisk kundens egen skyld.

Selv når det er sagt så er jeg meget interesseret i at have glade kunde og så den ene kunde du taler om, betalte aldrig noget på trods af at jeg selv og teamet brugte mange flere timer end normalt og jeg selv stod med et tab da ansatte jo skal betales.

Jeg vil sige at jeg har den absolut mest professionelle løsning i det pris niveau, er den for alle? Nej. Der er nogen der gerne vil holdes mere i hånden og hvis jeg snuser mig frem til dette i salgs fasen, henviser jeg altid til en af mine konkullegaer. 

Men Mikkel, desværre ikke til dig.

Udover det er det forbudt at bruge stjerner som straf på Amino, og det er selvfølgelig meldt til moderatoren.

Sikke noget pjat, du siger direkte forkerte ting om min service som du tydeligvis ikek har sat dig ind i. Jeg kunne gøre meget mere end bare give dig 1-stjerne (hvilket jeg har).

Det var da en værre omgang tudeprinsesse. I de sidste par år her på Amino har jeg fået 1-stjerne under 5 gange. Hvor du er een af dem - sidste gang returnerede jeg ikke den 1-stjerne da det er dårlig karma, men når du skriver direkte forkerte og misvisende ting om mig og min service er det et udemærket redskab.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)