Jeg søger et godt tilbud på en reseller webhosting.
Det er vigtigt at det er nemt, helst via 1click at kunne oprettet et webhotel til en kunde, samt derefter at kunne instalere joomla, wordpress etc. via 1click også....
Da der også skal tilknyttes domain navne til, ville det være super hvis jeg kunne købe dem samme sted, så jeg ikke skal købe hos gratisdns hele tiden...
Vi kommer med en reseller løsning inden for 14 dage og kan alt det du vil have. Incl white label hosting hvis du vil det. Jeg vil med hovede på bloggen påstå, at det er et af de bedste reseller programmer du kan få i Danmark som ligger på dansk jord. Udover dette er det baseret på ægte cloud, som vi mener er noget af det bedste at tilbyde hosting udfra.
Vi kommer med en reseller løsning inden for 14 dage og kan alt det du vil have. Incl white label hosting hvis du vil det. Jeg vil med hovede på bloggen påstå, at det er et af de bedste reseller programmer du kan få i Danmark som ligger på dansk jord. Udover dette er det baseret på ægte cloud, som vi mener er noget af det bedste at tilbyde hosting udfra.
Vil du høre mere, kan du skrive til mig i pm ;-)
Mvh Jimmi
Er det ikke netop meningen at det skal være en white label løsning, når man er reseller? ;-)
Jo men det er ikke alle der tilbyder white label løsning. Jeg ved at I gør og I også har et fantastisk produkt ;-)
Jeg har haft eget datacenter i Tåstrup og solgte det for et par år siden og er nu gået sammen med et andet firma om noget helt nyt. Jeg skal nok skrive til dig, når vi lancere det om 14 dage ;-)
Ikke nødvendigvis. Flere af vore kunder kører et reseller webhotel, hvor slutkunderne altså godt må se at det hostes hos os. Giver vel et slags kvalitetsstempel ;)
Martin:
Har du en ca. indikation om hvad du forventer af trafik og diskplads? Vi har nogle standard pakker (http://exaweb.dk/webhosting/reseller), men giver gerne en pris ud fra det du tror du skal bruge.
Martin, Jeg vil skyde på jeres reseller 1 er stor nok den første måned, og så kan det måske opgraderes løbende?
Der er tre ting som er vigtig udover pladsen, at kunne oprette domainnavn billigt og nemt får det tilknyttet det enkelte webhotel, gerne på samme måde som unoeuro med en dropdown menu...
At oprette webhotellet inkl. mail ud i fra en standard løsning
At kunne tilbyde sikkerheds certifikat til at kunne køre lidt secure sites, da vi har kunder som gerne vil have facebook sider, og for at være fuldt med der, skal man også kunne have secure sites...
Martin, Exaweb: Det er selvfølgelig rigtig nok. Men så betragter vi det bare ikke længere som en reseller-løsning, men mere som et partnerskab.
Martin: Hvis du sender mig en mail, så kan jeg sende specifikationer og priser på vores løsning. Så kan du selv kigge lidt nærmere på hvad det kan og ikke kan. :-)
Martin, Exaweb: Det er selvfølgelig rigtig nok. Men så betragter vi det bare ikke længere som en reseller-løsning, men mere som et partnerskab.
Men Patrick, nu bruger jeg selv en reseller løsning via Exaweb, og jeg har ikke white labelet den.. Mine få max 8 kunder kommer til mig når de har brug for hjælp, og så det nemmest jeg styrer deres control panel.
Jeg vil mene reseller er det samme som forhandler... det behøver ikke være white label i min verden...
I skriver også at i har en cloud løsning.. men reelt reseller i jo bare netgroups cloud ? :) i bund og grund er det jo lidt ligemeget om det er white label eller ej, da i jo fortæller og netgroup fortæller at det forhandles gennem partnere/resellere?