Jeg søger en person som kan smide noget indhold på min side om rejsemål. Det kræver et lille kendskab til web og kode. Jeg har ca. 100 rejsemål lokalt på min maskine (i word filer), + billeder. Du skal
1. Oprette ny PHP fil på mit website via FTP 2. Kopiere noget kode ind. 3. Kopiere teksten til det nye rejsemål. 4. Åbner de billeder som er tilknyttet, og ændre width på dem til 670px. 5. Ligge det i en mappe og uploade det. 6. Tilføje filen til mit array (se skærmdump i bunden).
Her er et par skærmbilleder, så i kan se hvad der er i det af kodearbejde:
Og side struktur
.
Det tager 2-3min per rejsemål, og der er lige knap 100 tilbage.
Nej det er ikke nødvendigt. Bare jeg kan få et bilag på det udførte arbejde, som jeg efterfølgende kan bruge i mit regnskab. Med det indhold, og de planer der er for siden, så vil det være overkill at smide det i fuldblods CMS system som Joomla. Jeg har programmeret en række funktioner, og kan meget nemt styre mit indhold på den her måde. F.eks er der en funktion som kigger i en keyword liste, og laver keywordet om til et links (kun første gang keywordet optræder i teksten). Det her er langt mere smidigt, og meget nemmere for mig.