Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst for os unge iværksættere?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Dette er en lille politik-debat, og jeg ønsker selvfølgelig den bliver holdt i en tone, så vi alle kan være med!

Her de sidste par dage har jeg fået spørgsmålet; "Når Nichlas, hvem stemmer du så på den 15.?"

Og ærligtalt, så aner jeg det virkelig ikke...

Det har måske også noget at gøre med, det er min "første gang".

Derfor synes jeg vi skal have en lille debat om, hvem I mener der skal stemmes på, hvis man har fokus på os unge iværksættere

Tror desværre jeg har placeret dette indlæg i den forkerte sektion. Der står jo at der i café og hygge IKKE snakkes om iværksætteri. Så måske en kan rede mig med en flytning?

Venlig hilsen
Nichlas 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas DB:
Derfor synes jeg vi skal have en lille debat om, hvem I mener der skal stemmes på, hvis man har fokus på os unge iværksættere? 

Med fokus på de unge iværksættere og med antagelsen om at vi lever i en global verden med international samhandel står Liberal Alliance klart ud fra mængden (i min optik og med fokus på unge iværksættere!).

Væk med afgifter på at stifte firma, sænkelse af selsskabsskatten, mindre bureaukrati mht indhentelse af tilladelser og den slags - herudover er der kraftige sænkelser på personskatten som i sidste ende giver dig mere personlig likviditet af den gevinst du laver på dit firma.

Modsat scenarie (igen med fokus på iværksættere):

En rød regering der leger med tanken om at hæve selskabsskatten, beskatte multinationale selskaber, indføre millionærskatter, bibeholde afgifter på virksomhedsstiftelse og øget kontrol med tilladelser og godkendelser i forbindelse med forskellige firmaer.

I min verden kan jeg selv i blinde se, høre, lugte og smage hvad der er bedst for iværksætteriet, for iværksætterånden, for væksten i samfundet og for generel fremme ideen om at det skal kunne betale sig at gå på arbejde hver dag. At det skal betale sig at kæmpe hårdere end andre. At det skal kunne betale sig at få succes.

Hvis du bliver succesfuld, har du en (måske) kommende rød regering der er parat til at pille glansen af din succes. Det er i eder en dårlig smag i munden når jeg tænker på det. Misundelsesskatter mv. .. øv at være god!

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)