Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en inkasso

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja men jeg bruger også advokater til tvist sager men de tager jo 2000 i timen....

ha rlige kontaktet augustj i hillerød, de ligner nogle jeg kunne bruge....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver nu ikke 2000 i timen - det er typisk en advokatsekretær der klarer det meste.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

min advokat fra ret og råd takserer mig alligevel for 2000 selv om hans sekretær laver arbejdet???

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:12

Jeg har inkasso som en del af mit firma www.inkassoenheden.dk og det vil typisk være mig der sider med det meste af det.

Du er altid velkommen til en snak om hvordan jeg synes dine sager hånteres bedst muligt, Men hele min ide med mit firma er at lave løsninger der tjener penge til mine klienter.

Jeg vil evt. gerne lave en god deal med dig hvis du efterfølgende vil fortælle herinde om hvordan du synes jeg har hånteret sagerne..

ellers er der også nogen der heder www.hornskovvindberg.dk  der iøvrigt også er aktive herinde.

dbh David

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 01:07

Hej,

Lige en sidebemærkning. Og det er kun ment som sådan, da jeg ikke kender mere end jeg har kunnet læse i tråden.

Er alle muligheder for dialog udtømte? Helt udtømte?

Hvis du som parterapeut arbejder med folk i krise er der måske nogle andre ting end netop de økonomiske, der ligger til grund for manglende betaling.

Så er det måske noget med - "Vi ved I har det svært; det er vi kede af. Vil I kunne betale regningen om en måned istedet ... osv osv"

"Vi kunne trække 30% fra i prisen for at det ikke løber helt ud af gevind med inkasso osv... hvis I betaler med det samme"

Jeg tænker også ift. besvær og ærgelser for dig 'parterapeut'. Af dit indlæg virker det som det tager meget energi, som måske kunne bruges bedre på anden vis.

Ellers er der Thorborg's terror video, som nok ikke er god ift. par/ex-par i krise, men måske andre kunder.

/ Anders

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

jeg har prøvet at være pædagogisk mod mine kunder, prøvet at sige det er ok at det var sommer ferie og i har ikke betalt regning på 50.000 kr vi kan vente en måneds tid mere, og vi blev ved med at levere vikarer tild et ene virksomhed, men så fik jeg nok fik sendt rykker rykker nr 2 og 2 måneder efter ahr de stadig ikke betalt regning, så har jeg prøvet at give dem en vis procentdal rabat, men de ha rikke ne gang læst mine mails!

Hver gang jeg ringer til dem siger de , de har ikke tid de ringer tilbage men ud af 7 gange jeg ahr ringet til dem, har de ikke ringet tilbage så.....

.....så nu må det være nok......

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

inkassoenhed... se deres hjemmeside....hehe

hornskov, er sikkert fint nok, for dem der er meeeget tålmodige og kan vente med at behandle en sag i 3 måneder... det kan jeg ikke.....

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:00

inkasso giver sjældent brød på bordet her og nu, - hvis kunderne ikke betaler kan du godt væbne dig med tålmodig - kan tage mange år

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 10:20

Hejsa.

Jeg driver inkasso-virksomhed. Jeg har naturligvis autorisation fra Rigspolitiet til at drive inkasso-virksomhed.

Mit virksomhed er et lille enkeltmandfirma - dvs. jeg behandler alle sager fra start til slut.

Jeg kan derfor love dig en hurtig og effektiv sags gang.

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 20 89 99 25 - eller e-mail m@mfinans.dk

MVH

Per Mathiesen 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:39

parterapeuten:

inkassoenhed... se deres hjemmeside....hehe

Øhhh hvad er der galt med min hjemmeside ??  al konstruktiv kritik modtages gerne :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)