Hejsa
Jeg skal til at starte en webshop op hvor det er et ubetinget krav at der skal kunne handles via en smartphone. Hvordan griber jeg bedst det an? Er det ved at lave en seperat shop på f.eks. domænet. m.xx.dk eller? Er det noget man kan gøre med f.eks. dandomains standard shop |
Webshop til smartphone
- 1
Kender ikke Dandomain, men Shopify understøtter denne funktionalitet - der findes også et gratis mobil tema, som man kan starte ud med Se evt. themebox.dk og shopify.com |
Hej Nil Ja, i princippet vi de fleste systemer kunne tilpasses en smartphone. Hvis du f.eks KUN vil have at kunderne skal købe via en smartphone, jamen så skal du blot få en programmør til at tilpasse designet til dit smartphone design. Det vil sige at uanset hvem og med hvad man bruger så vil det ligne en smartphone tilpasset shop. Den lidt dyrere version er at lave:
altså når en bruger kommer ind på sitet, finder systemet selv ud af hvilken designversion der skal vises. Sidstnævnte skal vi f.eks. snart til at lave til en af vores DanDomain kunder så det glæder jeg mig til at se hvordan det kommer til at fungerer. Men der findes systemer som er designet til at kunne håndtere denne funktion som standard, her kender jeg kun Dynamicweb eCommerce Håber det var svar på dit spørgsmål. |
Vi bruger wannafinds hostedshop løsning. Og der laver den automatisk en mobil side. Prøv evt. at se vores webshop med sejlertøj fra din smartphone. Og den har vi ikke gjordt noget ud af endnu. Så det er sådan den ser ud som standard. www.insail.dk |