Hey, Kan det anbefales at installere Wordpress sammen med Prestashop? Er på udkig efter en ufattelig simpel blog til min webshop, men den skal køres ind i designet, dvs. der skal stadig være f. eks. webshoppens indkøbskurv, kategorier af varer etc. Nogen der kender en løsning? |
Prestashop med blog - Wordpress eller modul?
- 1
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
|
Vi har bare lavet det manuelt og det tager altså ingen tid at lægge nyheder ind: |
Det har jeg også tænkt på, men hvad med kommentarer, er det noget der måske kan implementeres, har du erfaring med det? |
Jeg vil nu hellere anbefale en løsning hvor du kører WordPress i en undermappe af dit shop-domæne. Det giver altså lidt ekstra fleksibilitet. Der ligger en lille udfordring i at lade bloggen spille sammen med shop-designet. Det burde dog ikke være det store problem, hvis man kender til begge systemer :-) |
Hej Umut, Vi har lavet en løsning hvor WordPress og Prestashop er integreret med hinanden og kan redigeres fra samme backoffice. Kontakt evt. min kollega Jonas på jo(at)vsi-group.dk De bedste hilsner Mikkel Schmidt |
Jeg har ikke haft behovet for at der skal kommenteres. Men nu er det også nyheder, så det er selvfølgelig ikke lige så nødvendigt som på en blog. |
Hvordan laver i nye sider, som ikke dukker op i CMS menuen? Jeg ville f.eks. gerne have nyhederne i deres egen menu med de seneste 4-5 stk. mvh Anders |