Det er lidt tid siden, at jeg er stødt på den kampagne, som de kørte rundt omkring på forskellige online medier, men de fleste AdWords konsulenter/bureauer ligger inde med en stak værdikuponer (typisk på netop 650 kroner), som kan indløses på nye AdWords konti.
Du er velkommen til at sende en PB til mig, hvis du har brug for en.
Jeg har sendt en værdikupon på 650,- til dig via mail.
Vær dog obs på, at du kun kan indløse én kupon pr. AdWords konto, og at kontoen højest må være 14 dage gammel på indløsningstidspunktet.
Jeg vil naturligvis gerne sælge dig opsætning af en ny AdWords konto, men vil ærligt talt anbefale dig at vælge en AdWords konsulent, som allerede har erfaring med din branche. (Det har jeg ikke).
Lidt hurtig "Googling" viser at www.nozebra.dk måske kunne være en mulighed - ellers er der sikkert en AdWords konsulent med patentrådgivningserfaring, som læser med her. (Vedkommende ville for øvrigt få nemmere ved at kontakte dig, hvis du slog personlige beskeder til )
Jeg ville ALDRIG lade google opsætte mine kampagner, jeg har set nogle meget horribelt opsatte kampagner. Det er desværre noget juks de får lavet :-( Det er faktisk lidt ufedt at rydde op efter :-(
Det er super at folk er glade for det! :) Dejligt. Google Adwords branchen lider jo i forvejen under nogle af de store "annoncehajers" dårlige håndtering af at sælge Google Adwords. Jeg ønsker virkeligt inderligt et godt ry i branchen, for den kan give så meget til så mange virksomheder.
Men jeg har desværre oplevet et par stykker der har fået en meget dårligt opsat kampagne.