Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt grøn på affiliate, mangler hjælp og råd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg mangler nogle tips til at starte noget affiliate.

Jeg har startet en WordPress blog for et par dage siden, som jeg skal til at søgeoptimere. Jeg anmelder film på siden, og regner med nogle gode placeringer inden for de næste 3 måneder.

Jeg kunne godt tænke mig at supplere med lidt affiliate på siden, hvor jeg eksempelvis sælger DVD film på siden fra andre virksomheder.

Er der nogen der kan hjælpe mig lidt med det?

Jeg har tidligere prøvet at arbejde med et modul til WordPress der hedder Datafeedr, som kunne vise feeds fra fx. tradedoubler på min side. Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg vil gerne høre lidt om jeres erfaringer.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

De bedste hilsner

Mikkel Schmidt

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:53

Hey.

Jeg ejer selv en affiliate side hvor jeg sælger voks produkter. Jeg har 6 partnere i alt, og tjener omkring de 50 kr om dagen. Lige nu er jeg dog ved at lave siden total om da jeg skal have nyt design for de penge jeg har tjent. Men ja, du kan enten kontakte diverse firmaer, eller så opret en bruger på partner-ads. Så kan du deeplinke (hos dem som tillader det) så du kan henvise til hvert enkelte produkt :-)

mvh Mikkel

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:43

Hej Mikkel

Kan du være lidt mere konkret med hvad det er du har brug for hjælp til?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:25

Hej Anders,

Jeg leder lidt efter hvilket plugin til WordPress der bedst at bruge hvis jeg skal køre et program hvor jeg kan sælge film på min hjemmeside.

Giver det mening?

Fx. det modul der hedder datafeedr. Det køre feeds fra tradedoubler så man kan se produkterne på min side. Hvis man så klikker på "køb" ryger man ind på den hjemmeside for den virksomhed der sælger filmen. Pengene jeg modtager som ved CDON er 6% kan jeg så hæve ved tradedoubler.

// Mikkel

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:15

Hej Mikkel

Jeg hælder mest til løsninger, hvor du virkeligt leverer unikt kvalitetsindhold til dine besøgende. Fx en rigtig god anmeldelse af en film, trailers, kommentarer, sjove detaljer osv. Og så et affiliate link.

Til sådan et system kan du fx se nærmere på det glimrende og godt supporterede www.myreviewplugin.com

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:31

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)