Hej Ja emnet er nok lidt bredt. Normalt finder jeg mest på IT projekter, men nu har jeg altså fået en offline idé som jeg skal bruge noget indspark til. Ideen er 50% ny, dvs. det sker idag til andre målgrupper og på en lidt anden måde end jeg har tænkt mig. Here goes. Hvis man f.eks. deltager i et motionløb eller messe mm. får man tit uddelt en pose med en masse reklame i. Det kan være et gratis magazine, klistermærker, voucher med rabat koder til abonnementer osv. Men hvor stor er dette egentlig? Det er jo en masse superfed reklame, men får dem der reklamerer også noget ud af det? jeg fornemmer det er en form for affiliate salg der sker, men jeg er som sagt ret grøn på dette område, og nu har jeg så fået en ide/koncept for en målgruppe hvor jeg tror man vil kunne anvende dette. Der skal selvfølgelig være nogle der vil reklamere og med salg for øje. Har allerede et par potentielle kandidater jeg overvejer at kontakte. Men jeg vil gerne høre lidt af jeres erfaring med at drive denne type forretning. hilsen Rasmus |
Rasmus Christensen:Det er jo en masse superfed reklame, men får dem der reklamerer også noget ud af det?
Jeg er ikke helt med.
Mener du, dem som uddeler voucherne?
Mvh
Frans