Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige et par spørgsmål (Prestashop) - Især hvis du har en Prestashop!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har valgt selv at gå i krig med Prestashop da jeg godt tror jeg kan sætte en Prestashop op. Men har lige et par spørgsål jeg synes jeg har svært ved at finde info om, både på Webshops delen og på alt det uden om.

1. Kan man fjerne "Kunde Login" så det bare er 1 step checkout?

2. Det er E-handels mærket er det gratis?, og har det overhovdet nogen effekt?

3. Kan man få modul til at integrere Dankort (PBS) ?

Og ja sidste spørgsmål, hvis nogen af jer bruger Prestashop, kan i så ikke lige dele erfaring er det super godt? eller bare godt?

Go Lørdag alle!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:58

1. Ja :)

2. Nej - slet ikke. Google det.

3. Ja der findes ePay modul fx. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

iMediaMan:

Hej Aminoer

Har valgt selv at gå i krig med Prestashop da jeg godt tror jeg kan sætte en Prestashop op. Men har lige et par spørgsål jeg synes jeg har svært ved at finde info om, både på Webshops delen og på alt det uden om.

1. Kan man fjerne "Kunde Login" så det bare er 1 step checkout?

2. Det er E-handels mærket er det gratis?, og har det overhovdet nogen effekt?

3. Kan man få modul til at integrere Dankort (PBS) ?

Og ja sidste spørgsmål, hvis nogen af jer bruger Prestashop, kan i så ikke lige dele erfaring er det super godt? eller bare godt?

Go Lørdag alle!

/Emil

1) Ja det kan du

2) Nej det er ikke gratis

3) Ja det kan du. Du kan download det online. Søge på google.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:09

Har du ikke selv mod på at kode det i Presta, så søg efter moduler som "guest checkout", "fast checkout", "one step checkout" osv til PrestaShop.

Se fx denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/57288-disable-login-system/

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:22

Tak for jeres svar, det med E-handel mærket synes jeg nemlig ikke jeg kunne finde noget om, men mente godt jeg havde læst om det.. 

Tak til jer alle!

/Emil

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:01

PrestaShop er supergodt og brugervenligt at gå til! Der findes utallige betalingsmoduler afhængig af, hvem du vælger som betalingsgataway. Quickpay og ePay er vist de mest populære danske udbydere. Shoppen er modulopbygget, hvilket gør det nemt at tilfølje ny funktionalitet.

I version 1.4 og frem er der integreret One Page Check Out (i tidligere versioner var dette et tilkøbsmodul).

En lille note, hvis du også er i gang med at købe webhotel: Gigahost og one.com duer ikke til PrestaShop - det går simpelthen for langsomt, men der findes mange andre gode alternativer (dette blot til info, da mange starter med et af ovenstående webhoteller og så er nødt til at flytte shoppen med det samme pga. performance problemer).

Jeg har reklameret for det danske PrestaShop forum før, men tillader mig lige at gøre det igen: http://www.prestashop.com/forums/forum/40-dansk/, hvor du kan finde utallige oplysninger om shopsystemet. Og der er også en dansk blog på prestatips.dk, hvor du kan finde vejledninger samt tips og tricks.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:12

presta:

PrestaShop er supergodt og brugervenligt at gå til! Der findes utallige betalingsmoduler afhængig af, hvem du vælger som betalingsgataway. Quickpay og ePay er vist de mest populære danske udbydere. Shoppen er modulopbygget, hvilket gør det nemt at tilfølje ny funktionalitet.

I version 1.4 og frem er der integreret One Page Check Out (i tidligere versioner var dette et tilkøbsmodul).

En lille note, hvis du også er i gang med at købe webhotel: Gigahost og one.com duer ikke til PrestaShop - det går simpelthen for langsomt, men der findes mange andre gode alternativer (dette blot til info, da mange starter med et af ovenstående webhoteller og så er nødt til at flytte shoppen med det samme pga. performance problemer).

Jeg har reklameret for det danske PrestaShop forum før, men tillader mig lige at gøre det igen: http://www.prestashop.com/forums/forum/40-dansk/, hvor du kan finde utallige oplysninger om shopsystemet. Og der er også en dansk blog på prestatips.dk, hvor du kan finde vejledninger samt tips og tricks.

Tak for det, jeg har valgt at ligge mig på Zxnet, og der køre det fint! :-)

/Emil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)