For mig er den valgte font ikke afgørende. Men det er selve budskabet. Teksten "Iværksætter til jeg dør!" er lige voldsomt nok efter min smag, og "Iværksætter for livet ! Mød mig på iværksætterforumet Amino.dk", synes jeg personligt er for langt. Budskabet bør efter min mening være positivt klingende, kort og præcist.
Vi har så mange kreative folk på Amino. Jeg foreslår en konkurrence, hvor de dygtige og kreative folk indsender forslag til layoutet af den sticker. Efter en deadline kan Amino så sætte 5 - 10 af dem til afstemning blandt Amino'erne.
Bare en idé.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
jeg kan rigtig godt lide "iværksætter for livet - amino.dk"
Og så kan jeg rigtig godt lide John Nielsens forslag om evt. at holde en lille konkurrence, hvor de mange kreative aminoer kan lave et design og de bedste bliver sat til afstemning, måske først efter teksten er valgt :)
Så er den i udbud. Jeg ved godt opgaven er lidt ukonkret, men vi har bare ikke ressourcer til at forberede mere desværre. Så kreative forslag modtages gerne!