Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab Iværksætter - København (Nord) ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter et kontorfællesskab med andre glade iværksættere.

Jeg driver et par webshops og synes, at det kunne være rigtigt spændende/givtigt at have daglig omgang med andre webshop ejere og meget gerne også nogle webudviklere, webdesignere o.lign.

Lad mig høre fra jer, hvis i savner en 'kollega' eller kender til et godt kontorfællesskab.

Jeg overvejer Symbion - Er der nogle der har erfaringer herfra ?

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:11

Hej Morten

Kan se det er et stykke tid siden du har skrevet, men se på www.ordnung.nu (jeg er selv en del af firmaet)

Hilsen

Hans Henrik Groth

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:53

Hej Morten

Jeg har selv kig på Soho House (www.soho.dk) inde i Kødbyen - det virker som om det er superfedt...
Der er både små og store kontorer, og et kontor med enkeltpladser, og det virker som et superkreativt miljø. I alt er de vist omkring 400 mennesker. Jeg har været ude at kigge på det, og rykker helt sikkert derud, så snart jeg har råd.

(Ikke fordi det er specielt dyrt at være derude - men jeg er på SU og tjener ikke ret meget ved siden af. Så kan det desværre godt være svært at finde penge til et ellers hårdt tiltrængt kontorfællesskab.   Wink  )

Smile     Rie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)