Heejsa! Jeg er ny her på Amino Men som overskriften siger; har jeg en rigtig god idé til en restaurant ( der adskiller sig fra konkurenterne ), som jeg er rimelig sikker på vil køre godt. Idéen er en restaurant - EN MEGET SPECIEL RESTAURANT MED MASSER AF SPECIALITETER og den er - Bedre - inden for dens mad og menuer - Anderledes - da den har specialiteter som ikke kan fås andre steder - og prisen er god - da det ikke bliver prisen der holder kunderne væk Men som sagt mangler jeg - investorer der vil være med i projektet om en virkelig god restaurant med masser af god service og mad. Min fremtidsplan er en landsdækket restaurantkæde
- også gerne en erfaren der vil bakke op og være med i forretningen. Jeg håber jeg kan finde nogle der vil bakke op om et nuværende lille projekt - men forhåbenlig et stort projekt i fremtiden. |
Det er dybt serøst ... Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der var interesseret i dette projekt.. :-)
Jeg har også lavet en forretningsplan :-)
Jeg HÅBER virkelig der er nogle der ude der vil tænke :" det lyder da spændende" og vil støtte :)
Det er noget der kan have en rigtig god indkomst/indtjening.
Er der virkelig ikke nogle???