Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spørgsmål om Google Analytics

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan man et eller andet sted på Google Analytics se afbrudt handel - altså hvis kunden næsten har gennemført en handel og ikke kan gennemføre Transaktion ??

Håber der er nogen der ved noget om det og kan hjælpe....

Mvh Adele

God weekend

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:15

Tjah.. Du kan i hvert fald sætte det op til det. Du skal opsætte et mål og en tilhørende kanal. Jeg har skrevet lidt om mål og kanaler her (det er noget out-dated - men dog på dansk).

Her kan du se Googles vejledning.

Gåd ud fra at det var noget lignende dét, du var ude efter.

God weekend og held og lykke med det

Morten Vadskær

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 21:59

Mange tak skal du have, det vil jeg helt sikkert få kigget på.  For jeg ved der har været problemer med min betalingsløsning.  Så var det jo rart nok og se hvor mange kunder jeg har mistet.

Så må jeg hellere få i din gratis e-bog så jeg kan blive lidt klogere..

Adele

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:24

Dvs du opsamler slet ikke de kunder der ikke komme videre efter at have indtastet deres leveringsoplysninger? Det kunne fx bare være at de bliver tilmeldt et nyhedsbrev.

Det bør du gøre, så du kan lave opfølgning på den der efterlader en "fyldt" indkøbskurv. Der kan være mange penge at hente ved denne opfølgning.

Og som Vadskær siger, så få opsat en mål kanal på de forskellige steps i checkout processen så du kan se hvor folk falder fra og evt. brug disse data til optimering og fejlretning.

Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 12:52

Hej Kim

Tak til dig også.

Tror lige jeg vender tilbage til dig på et tidspunkt. Kan se du reklamer med en gratis gennemgang af Google Adword. Det kunne jeg virkelig godt have brug for. Har ikke den helt store forstand på alt der der med Adword og Analytics,  men jeg prøver virkelig. Det kan godt virke noget rodet. Som min shop også er det lige pt. - Har det igennem ën hvor systemet ikke helt kører som det skal,- siger han!!

Adele

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)