Det skinner jo igennem at det er en dandomainshop, -men du er faktisk sluppet ret godt fra det, rent visuelt..;-)
Jeg er ikke vild med dit varekort - og placeringen af elementerne - prøv at lege lidt med mulighederne, - bla. få fjernet rammerne omkring det, - og få "læg i kurv" højere op.
-rent seo mæssigt har du alvorlige udfordringer, som allerede påpeget problemet med indexerede sider på testdomænet. Derudover kan siden kaldes både med og uden www - det kan klares midlertidigt (og nogen nøjes med det) fra backend - under opsætning->sprog og aller nederst kan du henvise fra med eller uden www til den anden adresse, afh. hvilken adresse du har tænkt dig at markedsføre.
Derudover så tænk over din brug af "<<<tilbage", udmiddelbart virker muligheden meget tilforladelig og brugervenlig.. MEN - problemet med den er, at hvis en bruger havner direkte ind på dit varekort på en given vare.. hvilken de forhåbentligt på et tidspunkt gør.. bruger de "knappen" "tilbage", så ryger de ikke som ma skulle tro ud på katagorisiden, - men tilbage til deres googlesøgning, - altså de bouncer på dit site, og det er jo ikke meningen, når først de er kommet ind, skal du jo helst holde på dem..
Jeg siger ikke du ikke skal bruge muligheden, - du skal bare være klar over hvad knappen egentligt gør, - at den altså rent faktisk sender brugeren "tilbage" til den side de kom fra, - og det kan altså sagtens være ud af dit site...
Også kan du sagtens gøre bedre brug af dine titles på siderne.. huske google viser ca. 70 tegn men læser ca, det dobbelte.. I DD har du ca. 100 tegn at gøre godt med i titles..
Du optimerer din forside til "golir", - det er nok ikke brugere der laver den søgning som er potentielle kunder til dine varer, - tror jeg ihvertfald...
Brug lidt til på at sætte dig ind i seo - og så iøvrigt så mangler din side et "favicon" - ligesom den lysende lampe i adresselinien her på amino...
Held og lykke med shoppen..:D - Du er rigtig godt på vej!
Vh/ Ulrik