Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

skjulte  tekst næsten i fodnoten jeg ville vælge at lave en baggrund farve være i så man kunne læse teksten der .

jeg kan ikke finde handelbetingelserne meget på kort tekster men skal hel ind på info siden og der er de delt op og man skal klikke frem og tilbage for at læse det hele  

kan ikke se brugt reelt h1 og h2 mv. på siden , lidt overskrifter det ville gøre nogle sider mere overskuelige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:59

Mange tak for feedbacken ;) 

Ha' det godt, glæder mig til at høre mere fra dig senere hen :)

- Jon

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 22:43
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 22:56

Synes din webshop ser rigtig fed ud. 

Som David også siger, så kunne jeg også godt tænke mig lidt flere farver. 

Måske kunne du neden under menuen, lave en trustpilot boks eller lign. Synes den ser lidt tom ud, kun med sort farve. 

Call to action knapperne med ´´køb´´, kunne godt være en anden farve en grå, så man ligger mere mærke til dem. 

Billedet med indkøbskurven kunne måske også være lidt større. 

Men ellers rigtig med fed shop.

Mvh

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:10

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:14

Det skinner jo igennem at det er en dandomainshop, -men du er faktisk sluppet  ret godt fra det, rent visuelt..;-)

Jeg er ikke vild med dit varekort - og placeringen af elementerne - prøv at lege lidt med mulighederne, - bla. få fjernet rammerne omkring det, - og få "læg i kurv" højere op.

-rent seo mæssigt har du alvorlige udfordringer, som allerede påpeget problemet med indexerede sider på testdomænet. Derudover kan siden kaldes både med og uden www - det kan klares midlertidigt (og nogen nøjes med det) fra backend - under opsætning->sprog og aller nederst kan du henvise fra med eller uden www til den anden adresse, afh. hvilken adresse du har tænkt dig at markedsføre.

Derudover så tænk over din brug af "<<<tilbage", udmiddelbart virker muligheden meget tilforladelig og brugervenlig.. MEN - problemet med den er, at hvis en bruger havner direkte ind på dit varekort på en given vare.. hvilken de forhåbentligt på et tidspunkt gør.. bruger de "knappen" "tilbage", så ryger de ikke som ma skulle tro ud på katagorisiden, - men tilbage til deres googlesøgning, - altså de bouncer på dit site, og det er jo ikke meningen, når først de er kommet ind, skal du jo helst holde på dem..

Jeg siger ikke du ikke skal bruge muligheden, - du skal bare være klar over hvad knappen egentligt gør, - at den altså rent faktisk sender brugeren "tilbage" til den side de kom fra, - og det kan altså sagtens være ud af dit site...

Også kan du sagtens gøre bedre brug af dine titles på siderne.. huske google viser ca. 70 tegn men læser ca, det dobbelte.. I DD har du ca. 100 tegn at gøre godt med i titles..

Du optimerer din forside til "golir", - det er nok ikke brugere der laver den søgning som er potentielle kunder til dine varer, - tror jeg ihvertfald...

Brug lidt til på at sætte dig ind i seo - og så iøvrigt så mangler din side et "favicon" - ligesom den lysende lampe i adresselinien her på amino...

Held og lykke med shoppen..:D - Du er rigtig godt på vej!

Vh/ Ulrik

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:15

David Bograd:

Hvordan fandt du nogensinde ud af det? o.O

Mvh

David

Lidt søgninger hist og her, ikke så kompliceret ;-) 

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 19
Fra  innorvation.dk | Kommende grafiker mangler tips til stille opstart og stort netværk Skrevet kl. 22:01

Hej Søren!

Jeg har ikke lige læst alle de andre indlæg så muligvis noget er blevet nævnt før.

Jeg vil koncentrere mig hovedsaglig om det grafiske!
Der er meget der er godt som jeg ikke kommer ind på og så er der noget jeg synes der skal arbejdes med. Har mest tænkt forside.

Jeg har lige et kompleks med dit logo. Noget er ikke i balance og der ikke ikke brugt lang tid nok på at få Godlir optisk korrekt. Den vælter til venstre og der er forskellig spadesring mellem bogstaverne. 
Har du overvejet lille "g". Det ville også give lidt mere liv hvis g'et går under linien. Har også lige et kompleks med teksten efter selve logoet. Der skal i det hele taget være med ludt. Luft er vores ven...
Måske også en mere grov font. Det kunne måske passe lidt med din splash til højre (graitis fragt)

For at please dine brugere ville jeg lave en markering på forsiden mellem det der er center stage og så din spalte til højre. Det flyder for meget sammen. 1 px border ville gøre meget.

De orange "Læs mere" er et no go! Arvejd mere med dem.

Fint med rollover på billeder i midten, men ville helt sikker lave det omvendt så de er S/H indtil mouseover. 

Teksten: "Hos GodLir.dk har vi det fedeste udvalg af smykker og accessories til modebevidste mænd og unge. Vi fornyer vores sortiment hele ti...
Linerne er alt for lange. Højst 55-65 tegn incl mellemrum. Der er ca. 90. Linien kommer også alt for langt over mod højre spalte.

Højre spalte. Ville nok højrestille pris og gøre den fed så der er sammenhæng med siderne hvor varene er.

Ellers fin side, men det værste er dit logo og det er nok det sværeste at gøre noget ved :-(

Held og lykke.
Ronni 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)