Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg håber der er nogle af Jer, der lige vil give noget feedback på min nye webshop

Al kritik er anvendelig og brugbar, derfor hold Jer ikke tilbage med eventuelt dårligt feedback. 

Men, kom meget gerne med gode råd! 

www.godlir.dk 

Vh 

Søren 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:13

Pæn webshop!

Fint udvalg, dog bryder jeg mig ikke om at klikke på en kategori i menuen til venstre, for så at finde ud af at den er tom ;-)

Det eneste lille minus, for mig, er den manglende mulighed for at klikke på jeres store logo i toppen, og dermed blive taget tilbage til forsiden. Det er mere eller mindre standard at topbanneret er klikbart med link til forsiden, og min mus blev ved at søge derop :-)

Mvh
Peter 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:20

Jeg er stort set enig med Peter rigtig fin webshop, dog mangler der lige at rettes op på det allersidste (hvis det altså skal rettes)

Tænkte på om du ikke lige også ville kigge på min hjemmeside engang og komme med lidt kritik :)?

www.whiskyverden.dk

Ha' en god weekend.

- Jon

Tilmeldt 31. Oct 10
Skrevet kl. 20:30

Tak for de gode råd, samt feedbacken! 

Forsøger allerede på, at få topbanneret til at linke til forsiden :-)  

Jon

Jeg har lige tjekket din hjemmeside ud. Den er meget pæn, samt nem og overskuelig! 

Dog bryder jeg mig ikke om reklamer fra Google! Men flot arbejde :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:44

Visuelt er den faktisk meget pæn men jeg synes shoppen har nogle "huller".

Fx kan man ikke trykke på slide. 

Man Der vises kun 3 produkter under slide. Det synes jeg er for lidt. 

For meget luft fra introtekst til produkter på fx kategorivisning.

Lidt træls checkout metode. Den virker lidt lang..

Håber det kan bruges :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig flot shop du har fået dig der. Jeg kan næsten gætte mig til at du har købt den, mens den var i gang? Ellers ville du i hvert fald ha' fået dig over 300 FB fans meget hurtigt!

Lige meget hvordan du har skaffet dig de fans, skal du da lige have lidt konstruktiv kritik, til din ellers så fine shop! 

Der mangler helt sikkert farve! Hele siden "er i sort/hvid". Det gør den lidt kedelig. Få nogle farver ind som orange, rød eller andre "stærke" farver, som ser godt ud med S/H.

På forsiden savner jeg noget at klikke på - eller skal jeg sige noget der giver mig lyst til at klikke. 
Under "De seneste nyheder på Godlir.dk" mangler der en halvstor "læs mere" knap under beskrivelserne af de enkelte mærker. Knappen må meget gerne være den farve du nu vælger, som skal skille sig ud!

På lucléon beskrivelsen bruger du forresten Trebuchet MS, 12 px., hvor du bruger Trebuchet MS, 11 px. på de to andre. Brug str. 12 på dem alle.

I højre sidebar står varene meget tæt, og synes det flyder for meget sammen. Skab lidt mere mellemrum mellem produkterne, så man kan få et bedre overblik. Lav også en form for call to action (køb nu eller læs mere). Dog ikke en stor knap eller tekst, bare en man ser hvis man kigger derud.
Du kan eventuelt også gøre det lidt mere struktureret, for eksempel sådan her: http://www.diigo.com/item/image/1l0ix/qetb

Din indkøbskurv er kedelig, og jeg synes billedet af en indkøbsvogn ikke passer ind.
For det første: Hvis du vil have et billede, så få da i det mindste en kurv (indkøbskurv)! Wink
For det andet: Farve farve farve! 

Din footer er svær at læse, overvej at skifte skriftfarven, eller "tage den med ind i designet" i stedet for at lade den "svæve" neden under siden.
Under den faktiske footer har du en samme links, som sikkert giver noget interlinking/SEO, men det ser dumt ud og er også svært at læse. Overvejer at fjerne dem, eller drag dem med ind i designet, og skriv en tekst som: "Her kan du se nogle af de mange ting vi forhandler:".

Når jeg er inde på siden som produkter, synes jeg igen det flyder lidt sammen. Der mangler også en "læs mere" knap, hvis du ikke er sikker på du vil købe produktet, men bare gerne vil læse mere om det. Nogle ved måske ikke man kan klikke på billedet. Knappen skal, som du nok snart har forstået, være "din udvalgte farve" og det samme gælder købs knappen.

Når du så er inde under det specifikke produkt, skal købsknappen også være større.  

Jeg synes der er to meget enkle og fine måder at dele produkterne lidt mere om, du kan se dem her: 
 http://www.diigo.com/item/image/1l0ix/jh8q

Tak for du læste det hele, og håber du kan bruge det. Big Smile

Med venlig hilsen

David Bograd

PS. tror aldrig jeg har skrevet sådan et langt indlæg før. Stick out tongue

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 21:00

Super fed shop! Meget enkel.

Er det et dropshipper business?

Tilmeldt 31. Oct 10
Skrevet kl. 21:00

Kristoffer 

Tak for kritikken! 

Det er helt sikkert noget jeg vil tage til eftertragtning. Har forsøgt mig på, at få slide til at linke, dog uden succes indtil videre. 

Men tak :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Peter Holmstrand:

Pæn webshop!

Fint udvalg, dog bryder jeg mig ikke om at klikke på en kategori i menuen til venstre, for så at finde ud af at den er tom ;-)

Det eneste lille minus, for mig, er den manglende mulighed for at klikke på jeres store logo i toppen, og dermed blive taget tilbage til forsiden. Det er mere eller mindre standard at topbanneret er klikbart med link til forsiden, og min mus blev ved at søge derop :-)

Mvh
Peter 

+1 

iPhonen har ikke just lyst til at skrive alt for meget nemmerlig :-)

Tilmeldt 31. Oct 10
Skrevet kl. 21:14

David Bograd 

Super fedt at du gider tage dig tid til, at skrive sådan et langt indlæg! 

Du kommer med en masse konstruktiv kritik, som jeg med det samme vil tage til eftertragtning! Nu vil jeg lige prøve på, at besvare nogle af de problemstillinger du kommer frem med. 

Først og fremmest har en kammersjuk og jeg produceret webshoppen helt fra bunden, så nej.. Den er ikke købt :-) 

Du nævner meget omkring, at der mangler farve! Det er jeg enig med dig i. Hele siden er meget præget af den sorte & hvide farve og jeg vil straks implementere nogle knapper med farve :-)

Udover problemstillingen omkring farven, vil jeg endvidere forsøge på at gøre shoppen mere overskuelig. 

IGEN, Tak fordi du tog tid! 

JaskoB 

Det er ikke et dropshipper business. Vi er lagerførende i næsten alle vores produkter, dog er der nogle enkelte produkter, som er på dropshipping / fjernlager :-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)