Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af et nyhedsbrev vba mailchimp?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er,

Har brug for hjælp til oprettelse af et nyhedsbrev vba mailchimp? Er der nogen der ude som kan hjælpe mig... det haster lidt og der er snakke om frivillig gratis hjælp!  tak til de søde sjæle

bedste sesommer hilsner

lilia

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:17

hvor er det du har problemerne?

Er det ved indsættelse af formen på din side eller hvor?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 12:22

hej Niels,

Jeg bruger en hel primitiv Mac Iweb program til at lave min hjemmeside  (den er ikke online endnu) og nu vil jeg gerne integrere et nyhedsbrev så mine fremtidige læsere kan tilmeldes mit nyhedsbrev. Jeg har virkelig en basal forståelse af web-programmering og faglige web-udviklere ordforråd! :)

VH

Lilia 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:44

Lilia:
Jeg bruger en hel primitiv Mac Iweb program til at lave min hjemmeside

Ok.... spørgsmålet er så om du kan indsætte HTML et sted på din hjemmeside? Hvis du kan det, så kan du designet formen på mailchimp og så indsætte HTML koden hvor du vil have den vist.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:57

Du skal blot afsætte ca. 1 time til at se de hjælpe-videoer der på mailchimp.com. De er virkelig gode og kommer hele vejen rundt. Hvis der er noget specifikt du ikke kan finde ud af - som f.eks. indlejring af HTMLkoden på din side (som Niels skriver) - så skriv her i tråden.

Tilmeldt 18. Jun 11
Skrevet kl. 18:51

Hej peter og Niels,

tak for jeres svare. Jeg prøver at lege med det selv. det kan godt være jeg kommer tilbage med nogle spgs

VH,

Lilia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56

Hej Lilla

Hvis du har problemer, så tjek lige video'en her, den skulle gå meget godt igennem hvad det er du har brug for. Ellers spørg gerne igen :-)

Se hvordan her

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)