Hej alle sammen Jeg har lige tænkt over hvad jeg ville bruge mine ekstra timer på, og nu er det faldet på en Blog! DetBilligeValg.dk er en livsstils blog hvor man kan læse om gode tips og tricks om hvordan man måske kan skaffe flere penge om måneden. Sitet er hovedsagligt rettet imod studerende eller andre mennesker med stramt budget om måneden. Det er pt et standard tema jeg har downloadet og lavet om på, da jeg i første om gang blot vil prøve kræfter med det! Der er Google Ads på mine Blog indslag, men ikke på forsiden. Hvad syntes i om dette? Hvad synes i om designet, ideen og holdbarheden i denne Blog? På forhånd tak Jesper Keller |
Hej Jesper :)
Jeg synes egentlig meget godt om konceptet, men jeg synes du skal gøre mere ud af at fortælle hvad siden handler om, og derudover lave nogen menupunkter i toppen af siden hvor du eventuelt kan have kategorierne liggenende.
Jeg synes det ville være rart med en landings side der gav en kort introduktion til siden og dit koncept :)
Når jeg søger på Google får jeg følgende overskift:
Det Billige Valg – Guides og tips til en billigere levestil
Jeg synes du bør forbedre teksten her f.eks. :
Det Billige Valg – Få flere penge mellem hænderne!
Og den tekst der er nedenunder din overskrift - viser som det er lige nu blot noget fra dit seneste indlæg - optimer dette til at være en fangene tekst der skal få folk ind på din side :)
Med hensyn til annoncerne så synes jeg også gerne de må være på forsiden, de skal blot være relevante for den målgruppe du ønsker ind på siden :)
Håber du kan bruge det til noget - ha' en god dag! :)
De bedste hilsner
Emil