Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DetBilligeValg.dk - Ny livsstils blog til fattigrøve og pengenyder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har lige tænkt over hvad jeg ville bruge mine ekstra timer på, og nu er det faldet på en Blog!

www.detbilligevalg.dk

DetBilligeValg.dk er en livsstils blog hvor man kan læse om gode tips og tricks om hvordan man måske kan skaffe flere penge om måneden. Sitet er hovedsagligt rettet imod studerende eller andre mennesker med stramt budget om måneden.

Det er pt et standard tema jeg har downloadet og lavet om på, da jeg i første om gang blot vil prøve kræfter med det!

Der er Google Ads på mine Blog indslag, men ikke på forsiden. Hvad syntes i om dette?

Hvad synes i om designet, ideen og holdbarheden i denne Blog?

På forhånd tak

Jesper Keller

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 17:55

Hej Jesper :)

Jeg synes egentlig meget godt om konceptet, men jeg synes du skal gøre mere ud af at fortælle hvad siden handler om, og derudover lave nogen menupunkter i toppen af siden hvor du eventuelt kan have kategorierne liggenende.

Jeg synes det ville være rart med en landings side der gav en kort introduktion til siden og dit koncept :)

Når jeg søger på Google får jeg følgende overskift:
Det Billige Valg – Guides og tips til en billigere levestil  

Jeg synes du bør forbedre teksten her f.eks. :
Det Billige Valg – Få flere penge mellem hænderne!

Og den tekst der er nedenunder din overskrift - viser som det er lige nu blot noget fra dit seneste indlæg - optimer dette til at være en fangene tekst der skal få folk ind på din side :)

Med hensyn til annoncerne så synes jeg også gerne de må være på forsiden, de skal blot være relevante for den målgruppe du ønsker ind på siden :)

Håber du kan bruge det til noget - ha' en god dag! :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42

Hej Jesper

Emnet er fint nok - driver selv og skriver artikler til www.pengekabalen.dk, som omhandler lidt det samme.

Du bliver nok nødt til at være lidt skarpere i din grammatik og stavning. Emnet i dit første indlæg er udemærket, men skæmmes altså ihvertfald i mine øjne af dette. Hvis du er frisk på at hjælpes ad, kan jeg jo læse korrektur på dine artikler mod at jeg må bruge dele af dem på min blog. Dette er bare et forslag - hvordan et evt. samarbejde kunne se ud, må være op til dig.

Ellers held og lykke med bloggen.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:01

En artiklen er der kun på siden , der skal meget mere på siden

Hvad skal siden om jer mangler der 

husk på siden brug under titler h1 h2 h3 mv.

Når der kommer flere undersider på siden , husk skab en interne links struktur på siden , med jeres kerne ord i  og det linker videre til en side der stater med h1 på den siden .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:38

Tak for svarene alle sammen!

Et sådan samarbejde kunne være spændene! - Jeg går selv og finde ud af hvordan jeg skal komme i gang så vil i første omgang takke nej for tilbuddet, men skal nok huske det!

Men tak for kritikken ;)

Det med interne links er jeg indforstået med, og vil jeg også komme meget i gang med så snart jeg får taget mig ekstra tid til at skrive.

At skrive er noget jeg gør mens jeg er i skole og har lidt ekstra tid imellem timerne eller forudarbejdet nogle lektier :)

Tak for svarene alle sammen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:45

Jeg blev lige glad, indtil jeg så at der ikke var noget indhold på siden.

Ideer til indhold:

Hvordan man får noget ud af ingenting.

Hver gang jeg går ned med skrald ærgres jeg over min egen manglende kreativitet. Hvad skal jeg bruge bønnepostejsdåserne til? Hvad skal jeg bruge grøntsags- og rugbrødsposerne til? Hvordan laver man sin egen shampoo og tandpasta og sparer penge på hygiejne? Hvordan kan man pleje sit tøj så det holder længere.

Hvordan genbruger jeg papir som kan have følsomme oplysninger? Hvordan laver man sin egen tape, - hvordan fylder man sine kuglepenne op?

Drop km-pengene, det står 1.000 steder. Giv os noget unikt indhold og sats på et tema der er specielt nok til at du kan blive den bedste på området.

Ide til ændring af fokusområde:

1. Billigt er godt, - men sats samtidig på bæredygtighed og slå to fluer med et smæk.

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:23

Hej

Nu det ikke fordi jeg skal prale op om en hel masse da jeg ikke har en skid forstand på det.

Det første jeg lagde mærke til var at der er brugt engelsk tekst til siden og så er der alt det som du selv har oprettet på dansk. det kan efter min mening godt være noget værre gøjl. men ellers så syntes jeg den ser temmelig fin ud. jeg tør ikke udtale mig om bæredygtigthed eller lign da det nok skifter efter hvad der er på mode hvis du forstår...

Men se om du ikke kan gøre lidt ved alt det der står på engelsk så vil jeg mene den er solid og kan holde folk til sig...

Mvh

Lars engedal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)