Vi har en del kontorplads på Lokalebørsen der nok vil kunne interessere dig. Gå ind på Lokalebørsen, vælg Kontorplads i fanebladet og klik på Århus-omådet.
Hvis Århus og omegn må omfatte Østjyllands bedste iværksætter-kommune, Favrskov, er der flere gode kontorudlejninger. Prøv blandt andet at tjekke Favrskov Erhvervscenter.
I Favrskov er kvm-priserne endda generelt lavere end i Aarhus.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ja men det er alt for dyrt, prøv du at regn kvm prisen ud på disse. Men er der nogle af dem som kan overbevise mig det ikke er for dyrt er jeg da åben.
Men har lige været inde og kigge og det ligger på ca 2500 for 1 plads og jeg skal måske bruge 3 pladser
Ja men det er alt for dyrt, prøv du at regn kvm prisen ud på disse. Men er der nogle af dem som kan overbevise mig det ikke er for dyrt er jeg da åben.
Men har lige været inde og kigge og det ligger på ca 2500 for 1 plads og jeg skal måske bruge 3 pladser
Mvh Jimmi
Prøv du at tage kontakt til Vivi hos Favrskov Erhvervscenter, og hør hende, om ikke de har et godt tilbud til dig.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for din besked, men nej det er nok lige for langt væk ;-)
Mvh Jimmi
Er 25 min i bus fra Aarhus centrum langt væk? Husk, at du sparer en del på huslejen.
Nu ved jeg ikke lige hvor det ligger, er tilflytter til Hørning. Så skal først fra Hørning til Århus og så videre.
Mvh Jimmi
Hvis du har bil, tager det kun 25 minutter fra Hørning til Hinnerup i Favrskov. Og så slipper du for trafikken til og fra Aarhus, som kan være slemt nok.
Dbh. John